AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg var litt stresset og handlet i går, og ser i dag at jeg la en frossenpizza i kjøleskapet i stedet for i fryseren. Den ble handlet i går kveld. Det er en pizza pollo (med kylling) den: Dr. Oetker Ristorante Pizza Pollo Kan jeg steke den i dag, eller bør den bare kastes? Som skrevet, den har ligget i kjøleskap ca ett døgn. Er bare litt skeptisk fordi det er kylling på frossenpizzaen. Anonymkode: 3e743...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
detteermittnavn Skrevet 20. februar 2022 #2 Del Skrevet 20. februar 2022 Den blir kanskje litt bløt, men går helt fint an å spise den. Kyllingen på pizzaen er ikke rå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urenluren Skrevet 20. februar 2022 #3 Del Skrevet 20. februar 2022 Det går helt fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamellpudding Skrevet 20. februar 2022 #4 Del Skrevet 20. februar 2022 Null stress. Kos deg med søndagspizza 🙌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) Tror det pleier å stå på pakken at de kan ligge et døgn eller to i kjøleskap før man steker og spiser så det går nok fint. Anonymkode: d2e2c...ae3 Endret 23. februar 2022 av Phavi Ryddet for slettet sitat. Phavi, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Del Skrevet 20. februar 2022 Takk for svar! Da satser jeg på at det går fint! Gleder meg til pizza straks! 🥰 Jeg vet det pleier å stå informasjon på ting som er frossent og på noen frossenpizzaer, men det var ingen informasjon om det på den pizzaesken her. Anonymkode: 3e743...b9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #7 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar! Da satser jeg på at det går fint! Gleder meg til pizza straks! 🥰 Jeg vet det pleier å stå informasjon på ting som er frossent og på noen frossenpizzaer, men det var ingen informasjon om det på den pizzaesken her. Anonymkode: 3e743...b9f Ikke bekymre deg for den som alltid dukker opp for å fortelle hvor dum man er Synes vi skal ha stor takhøyde, og heller ha det hyggelig her inne. Kos deg med pizza! Anonymkode: 1dbd4...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 21. februar 2022 #8 Del Skrevet 21. februar 2022 Ryddet for tull/avsporing. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #9 Del Skrevet 22. februar 2022 detteermittnavn skrev (På 20.2.2022 den 11.40): Den blir kanskje litt bløt, men går helt fint an å spise den. Kyllingen på pizzaen er ikke rå Stekte ting blir ikke bløt Anonymkode: 38a40...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå