AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 kjenner du noen som ikke bruker kjøkkenet sitt selv om det strøkent og har alle komponenter til å lage 5 stjerner måltider? Anonymkode: ca1aa...20d
Hulderen Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg har jo lest at det er noen kjendiser som aldri lager mat hjemme, som Jon Arne Riise, Petter Stordalen og Sophie Elise. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 Da trenger vel ikke alle familier kjøkken? De kan jo bare bruke foodora hverdag. Anonymkode: ca1aa...20d 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 Tja jeg har en venninne som knapt brukte kjøkkenet på flere år etter at de flyttet inn i huset sitt (familie på fire). De spiste middag hos hennes mor hver eneste dag. Syns det er litt spesielt. Anonymkode: 61551...6d8 5
Hippogriff Skrevet 20. februar 2022 #7 Skrevet 20. februar 2022 Har særdeles lite behov for å mene noe om den saken. Er det et viktig prinsipielt spørsmål? 2
skreppamedleppa Skrevet 21. februar 2022 #8 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Da trenger vel ikke alle familier kjøkken? De kan jo bare bruke foodora hverdag. Anonymkode: ca1aa...20d Noen liker ikke/har ikke tid til å vaske hjemme så de ansetter en vaskehjelp, noen liker ikke/har ikke tid til å skifte dekk på bilen så de får noen andre til å gjøre det og noen liker ikke/ har ikke tid til å lage mat og fikser seg mat på andre måter.. Det er jo greit å ha en bil med dekk selv om en ikke skifter dekkene selv.. Selv har en kaffekopp med teksten "I only have a kitchen because it came with the house" 🤪.. Noen er mer glad i å lage mat enn andre men det tror jeg beror mer på innterese enn et funksjonelt kjøkken. Jeg lager meg nok mer mat på det kjøkkenet jeg har enn f.eks enkelte kjendiser som har sagt veldig tydelig at de ikke lager noe mat hjemme, men jeg tror også jeg lager mye mindre mat enn de fleste mat inntreserte på dette underforumet uten at jeg sjemmes en halv millimeter av den grunn. Jeg tar ikke mat, matinteresse og kokkeleringsevnen blodseriøst og vet at viss jeg skulle (av en eller annen merksnodig grunn) vært den som skulle ha ansvaret for mat i heimen så hadde også mye av maten kommet andre steder fra enn på vårt kjøkken. Men nå er jeg også heldigvis sammen med en matintresert som mye heller ønsker å lage mat enn f.eks vaske badet som jeg finner mye mer givende enn å lage mat.. Det kunne selvsagt sagt mye om min innterese for vasking men igrunn sier det bare noe om min fullstendige manglende interesse og iver etter matlaging. Og hvor mange timer en familie tilbringer på kjøkkenet i form av matlaging stiller jeg meg egentlig revnende likegyldig til... Noen elsker å lage mat, noen lager mat fordi de må eller føler de må og noen lager ikke mat. Så lenge deres løsning funker for de er det vel tipp topp👍 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #9 Skrevet 21. februar 2022 skreppamedleppa skrev (1 minutt siden): Noen liker ikke/har ikke tid til å vaske hjemme så de ansetter en vaskehjelp, noen liker ikke/har ikke tid til å skifte dekk på bilen så de får noen andre til å gjøre det og noen liker ikke/ har ikke tid til å lage mat og fikser seg mat på andre måter.. Det er jo greit å ha en bil med dekk selv om en ikke skifter dekkene selv.. Selv har en kaffekopp med teksten "I only have a kitchen because it came with the house" 🤪.. Noen er mer glad i å lage mat enn andre men det tror jeg beror mer på innterese enn et funksjonelt kjøkken. Jeg lager meg nok mer mat på det kjøkkenet jeg har enn f.eks enkelte kjendiser som har sagt veldig tydelig at de ikke lager noe mat hjemme, men jeg tror også jeg lager mye mindre mat enn de fleste mat inntreserte på dette underforumet uten at jeg sjemmes en halv millimeter av den grunn. Jeg tar ikke mat, matinteresse og kokkeleringsevnen blodseriøst og vet at viss jeg skulle (av en eller annen merksnodig grunn) vært den som skulle ha ansvaret for mat i heimen så hadde også mye av maten kommet andre steder fra enn på vårt kjøkken. Men nå er jeg også heldigvis sammen med en matintresert som mye heller ønsker å lage mat enn f.eks vaske badet som jeg finner mye mer givende enn å lage mat.. Det kunne selvsagt sagt mye om min innterese for vasking men igrunn sier det bare noe om min fullstendige manglende interesse og iver etter matlaging. Og hvor mange timer en familie tilbringer på kjøkkenet i form av matlaging stiller jeg meg egentlig revnende likegyldig til... Noen elsker å lage mat, noen lager mat fordi de må eller føler de må og noen lager ikke mat. Så lenge deres løsning funker for de er det vel tipp topp👍 @skreppamedleppa❤️❤️ god som alltid. Anonymkode: a8114...320 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #10 Skrevet 21. februar 2022 Lurer på hvordan det er mulig? Skjønner at det går an å bestille Take away middag hver dag. Men hva med frokost og lunsj? Bestiller de det også hver dag? Anonymkode: 5f3f2...afa 2
Brunhilde Skrevet 21. februar 2022 #11 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Lurer på hvordan det er mulig? Skjønner at det går an å bestille Take away middag hver dag. Men hva med frokost og lunsj? Bestiller de det også hver dag? Anonymkode: 5f3f2...afa Det er ikke alle som spiser verken frokost eller lunsj. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #12 Skrevet 21. februar 2022 Brunhilde skrev (3 timer siden): Det er ikke alle som spiser verken frokost eller lunsj. Gjaldt familier står det i tittel, så synest det høres rart ut at hele familier ikke spiser frokost og lunsj. Høres mer styrere ut å spise ute eller å få det levert enn å ordne det selv. Anonymkode: 5f3f2...afa 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #13 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 6.59): Lurer på hvordan det er mulig? Skjønner at det går an å bestille Take away middag hver dag. Men hva med frokost og lunsj? Bestiller de det også hver dag? Anonymkode: 5f3f2...afa Brunhilde skrev (På 21.2.2022 den 7.32): Det er ikke alle som spiser verken frokost eller lunsj. Noe sier meg at de menneskene ikke henger her på dette forumet 😝 Anonymkode: 96be9...385 1
Brunhilde Skrevet 22. februar 2022 #14 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noe sier meg at de menneskene ikke henger her på dette forumet 😝 Anonymkode: 96be9...385 Jeg gjør Altså henger på dette forumet, men jeg spiser så og si aldri frokost og bare av og til lunsj. Det betyr ikke at jeg ikke er glad i mat, og det er grunnen til at jeg henger her. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #15 Skrevet 22. februar 2022 Ved overtakelse viste det seg at den integrerte oppvaskmaskina ikke lot seg åpne helt. Den forrige eieren hadde ikke brydd seg med å fikse det for han brukte den jo bare til å vaske glass uansett… Ikke en familie, men var vel ei datter inni bildet som bodde her av og til… Anonymkode: 18bf9...a77
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #16 Skrevet 22. februar 2022 Hulderen skrev (På 20.2.2022 den 14.23): Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg har jo lest at det er noen kjendiser som aldri lager mat hjemme, som Jon Arne Riise, Petter Stordalen og Sophie Elise. Ingen av disse er kjendiser, da. Anonymkode: d32a1...cc3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #17 Skrevet 22. februar 2022 Brunhilde skrev (24 minutter siden): Jeg gjør Altså henger på dette forumet, men jeg spiser så og si aldri frokost og bare av og til lunsj. Det betyr ikke at jeg ikke er glad i mat, og det er grunnen til at jeg henger her. Joda, men hvis du også bestiller alle middager, og ikke bruker kjøkkenet til mer enn å tappe vann og kjøle ned vinen liksom? Anonymkode: 96be9...385
Brunhilde Skrevet 22. februar 2022 #18 Skrevet 22. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda, men hvis du også bestiller alle middager, og ikke bruker kjøkkenet til mer enn å tappe vann og kjøle ned vinen liksom? Anonymkode: 96be9...385 Men DET gjør jeg ikke. Jeg har nettopp bakt en kake, og vinkjøler har jeg ikke, men kjøkkenet mitt blir brukt. Jeg ville bare nevne, til den som spurte om frokost og lunsj, at ikke alle syns det er viktige måltider. (Jeg tror ikke det er så mange som ikke bruker kjøkkenet sitt, jeg kjenner ingen. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #19 Skrevet 22. februar 2022 Nei, jeg kjenner ingen sånne. Tenker at det er folk som ikke interesserer seg eller liket å lage mat, og at de mest sannsynlig har god økonomi og spiser ute/bestiller catering... Anonymkode: bf4f8...cef 1
Hulderen Skrevet 22. februar 2022 #20 Skrevet 22. februar 2022 Hulderen skrev (På 20.2.2022 den 14.23): Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg har jo lest at det er noen kjendiser som aldri lager mat hjemme, som Jon Arne Riise, Petter Stordalen og Sophie Elise. AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen av disse er kjendiser, da. Anonymkode: d32a1...cc3 Sophie Elise er jo kjent nok til å få Gullbarbie og å være med i alt som er av TV2 reality. Så hun er B eller C kjendis. Mens Petter Stordalen og Jon Arne Riise så absolutt er A-kjendiser. Har du virkelig ikke hørt om dem? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå