Gå til innhold

Hvordan gjør man det med chevre på pizza?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal man smuldre det over, eller skjæres i tynne skiver/ terninger?

Anonymkode: 0ea9c...d57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg bruker fetaost så smuldrer jeg over. Chevre blir jo litt det samme, gjør det ikke?

Skrevet

Kommer an på hvilken type. Hvis den er "smuldrete", er det best å smuldre den over.

Hvis det er av typen på bildet, er det best å skjære den i skiver og legge den på rett før steketiden er over, eventuelt etter at pizzaen er ferdig stekt.

image.png

• Liker 1
Skrevet
Lafamiglia skrev (22 minutter siden):

Kommer an på hvilken type. Hvis den er "smuldrete", er det best å smuldre den over.

Hvis det er av typen på bildet, er det best å skjære den i skiver og legge den på rett før steketiden er over, eventuelt etter at pizzaen er ferdig stekt.

image.png

Kan den ikke ligge på pizzaen hele steketiden?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan den ikke ligge på pizzaen hele steketiden?

Ts

Du kan jo prøve, men jeg vil tro at den smelter så mye at den trekker helt ned i bunnen av pizzaen.

Skrevet
Lafamiglia skrev (6 minutter siden):

Du kan jo prøve, men jeg vil tro at den smelter så mye at den trekker helt ned i bunnen av pizzaen.

Jeg steker pizza med chèvre fra starten av steketiden (da av den milde ferske typen), ikke noe problem. Hvorfor skulle den smelte mer enn annen ost? :klo: 

Steker da ved 275 g i noen få minutter.

Anonymkode: 79b87...e69

Skrevet

Den typen jeg linket til gjør det. Den blir helt tyntflytende om den får mye varme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...