AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Testa positivt på korona nå Det er krise på jobben om jeg ikke dukker opp i morra må vi stenge. Tanker bør je bare dukke opp og håpe at je ikke smitter noen? Anonymkode: 3cae3...2c4
Gjest BethD Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Reglene er jo at så lenge du er feberfri og ikke dårlig så kan du gå på jobb.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 feber under kontroll med paraset så det er det ingen som merker Anonymkode: 3cae3...2c4 1
proghodet Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 Fra FHI: Ved positiv test: Du anbefales å holde deg hjemme i 4 døgn fra symptomstart, eller fra dagen for positiv test for deg uten symptomer. Dersom du har symptomer anbefales det at du i tillegg har vært feberfri i ett døgn. Du anbefales å holde avstand til andre i husstanden og ev benytte munnbind. 6 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 Du har feber, du skal IKKE PÅ JOBB!!! Det står også at feverfri utrn bruk av febernedsettende!..Hjelpes! Anonymkode: 698a9...52a 8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har feber, du skal IKKE PÅ JOBB!!! Det står også at feverfri utrn bruk av febernedsettende!..Hjelpes! Anonymkode: 698a9...52a Lest det der, men føler meg som sagt fin i formen. Vi vasser likevel i masse positive barn så hva er egentlig forskjellen om jeg kommer? blitt smitta på jobb og om jeg ikke dukker opp i morra må vi stenge liker absolutt ikke om så blir tilfellet Anonymkode: 3cae3...2c4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #7 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): feber under kontroll med paraset så det er det ingen som merker Anonymkode: 3cae3...2c4 Eh nei , da blir du selvsagt hjemme Anonymkode: 58380...41f 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #8 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): feber under kontroll med paraset så det er det ingen som merker Anonymkode: 3cae3...2c4 har man feber, så burde man selvfølgelig ikke gått på jobb i utgangspunktet! paracet, eller ikke... Anonymkode: 1ed69...94d 9
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #9 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lest det der, men føler meg som sagt fin i formen. Vi vasser likevel i masse positive barn så hva er egentlig forskjellen om jeg kommer? blitt smitta på jobb og om jeg ikke dukker opp i morra må vi stenge liker absolutt ikke om så blir tilfellet Anonymkode: 3cae3...2c4 Jeg hadde blitt skikkelig sur om du kom på jobb Anonymkode: 58380...41f 10 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #10 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Testa positivt på korona nå Det er krise på jobben om jeg ikke dukker opp i morra må vi stenge. Tanker bør je bare dukke opp og håpe at je ikke smitter noen? Anonymkode: 3cae3...2c4 Da må de stenge. Dette er konsekvensene av at alt slippes løs. Det er ikke din skyld at de må stenge, men de idiotene som tenkte at dette kommer til å gå bra. Testet selv positivt på onsdag. Styrere lurte veldig på om jeg kunne komme likevel ta noen paracet og heller ta meg en ekstra pause hvis det ble krise. Akkurat som om pause i det hele tatt skjer på jobben om dagen. Nei, bli hjemme og hold deg der til du blir frisk. Anonymkode: ea8ea...db2 16
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #11 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg hadde blitt skikkelig sur om du kom på jobb Anonymkode: 58380...41f vert ganske sur selv når ungene kommer med korona men de får jo lov. hva er liksom forskjellen? hadde smitta barn vert hjemme hadde jo jeg vert frisk nå. Anonymkode: 3cae3...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #12 Skrevet 20. februar 2022 Da må de stenge. De har måttet det hos oss ved et par anledninger. Ikke hele bhg da, men en avdeling av gangen, eller to. Hvis ALLE andre voksne har hatt det, og absolutt ALLE barna, så blir saken en annen. Men er dere bare halvveis i smittefesten, så ville jeg bedt deg holde deg hjemme! Anonymkode: 92351...e0f 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #13 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da må de stenge. Dette er konsekvensene av at alt slippes løs. Det er ikke din skyld at de må stenge, men de idiotene som tenkte at dette kommer til å gå bra. Testet selv positivt på onsdag. Styrere lurte veldig på om jeg kunne komme likevel ta noen paracet og heller ta meg en ekstra pause hvis det ble krise. Akkurat som om pause i det hele tatt skjer på jobben om dagen. Nei, bli hjemme og hold deg der til du blir frisk. Anonymkode: ea8ea...db2 Det er akkurat dette som er essensen i problemet, samme med oss liksom vi må bare venne oss til det. Anonymkode: 3cae3...2c4 1
Karamellpudding Skrevet 20. februar 2022 #14 Skrevet 20. februar 2022 Så lenge du ikke har eller har hatt feber eller føler deg syk, så tror jeg du kan gå på jobb i følge retningslinjene? Ville tatt en telefon til styrer i barnehagen for å være sikker på at jeg ikke gjør noe feil. Men ikke ha dårlig samvittighet om barnehagen må stenge fordi du er syk. Det er ikke din feil.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #15 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): vert ganske sur selv når ungene kommer med korona men de får jo lov. hva er liksom forskjellen? hadde smitta barn vert hjemme hadde jo jeg vert frisk nå. Anonymkode: 3cae3...2c4 Barn kan heller ikke det om de er syke Anonymkode: 58380...41f 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #16 Skrevet 20. februar 2022 Karamellpudding skrev (2 minutter siden): Så lenge du ikke har eller har hatt feber eller føler deg syk, så tror jeg du kan gå på jobb i følge retningslinjene? Ville tatt en telefon til styrer i barnehagen for å være sikker på at jeg ikke gjør noe feil. Men ikke ha dårlig samvittighet om barnehagen må stenge fordi du er syk. Det er ikke din feil. Hun har feber! Anonymkode: 58380...41f 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #17 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hun har feber! Anonymkode: 58380...41f Står ingenting om at hun har feber. Har du feber holder du deg selvsagt hjemme, men er du fin i formen så går du på jobb som vi andre med påvist korona må og skal nå. Det får STORE konsekvenser å fake på seg symptomer som gjør at en bhg må stenge slik at foreldre ikke får gått på jobb. Det gir tapt inntekt og gir konsekvenser for foreldrenes arbeidsplasser også. Ha det i minnet før du faker på deg eventuelle symptomer! Anonymkode: 05faf...acc 1
Gjest Kerrs Pink Skrevet 20. februar 2022 #18 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): feber under kontroll med paraset så det er det ingen som merker Anonymkode: 3cae3...2c4 Jovisst har hun feber..
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #19 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Står ingenting om at hun har feber. Har du feber holder du deg selvsagt hjemme, men er du fin i formen så går du på jobb som vi andre med påvist korona må og skal nå. Det får STORE konsekvenser å fake på seg symptomer som gjør at en bhg må stenge slik at foreldre ikke får gått på jobb. Det gir tapt inntekt og gir konsekvenser for foreldrenes arbeidsplasser også. Ha det i minnet før du faker på deg eventuelle symptomer! Anonymkode: 05faf...acc Ingen steder står det at du skal og må på jobb med korona uten symptomer. Retningslinjer sier at de anbefaler alle å isolere i fire dager. Kan man ikke bare følge anbefalingene? At man må stenge er en konsekvens av hvordan pandemien håndteres. At du er sistemann som gjør at det stenges, er vitterlig ikke din feil, og du skal ikke føle på det noe mer enn andre. Anonymkode: 5ceb7...c4a 8 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #20 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Ingen steder står det at du skal og må på jobb med korona uten symptomer. Retningslinjer sier at de anbefaler alle å isolere i fire dager. Kan man ikke bare følge anbefalingene? At man må stenge er en konsekvens av hvordan pandemien håndteres. At du er sistemann som gjør at det stenges, er vitterlig ikke din feil, og du skal ikke føle på det noe mer enn andre. Anonymkode: 5ceb7...c4a Jeg fikk beskjed av min sjef at jeg skulle møte på jobb med påvist smitte så sant jeg ikke er ordentlig syk, så ja, vi må. Dette er i helsevesenet. Anonymkode: 05faf...acc 1
Anbefalte innlegg