Gå til innhold

Gave til mor, babyshower

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Grunnen til at jeg ønsker å peile meg inn på ting til mor, er at dette barnet har ALT det trenger for de neste ti årene, føles det som. De har arvet mye, som alt av klær, brystpumpe har de allerede fått, noen skal lage bleiekake med smokker og gulpekluter, flasker og det som er. Så sitter de der med et hav av ringlerangler, kosebamser og klær, mens mor ikke blir påskjønnet en dritt. Jeg tenker bare i et miljøperspektiv. Trenger de en splitter ny, søt body fra meg når de har arvet hundre, eller det like greit å hjelpe henne litt på vei med brystkrem og sånn som hun kanskje ikke har tenkt så mye på ennå? Det var bare det. 

Anonymkode: c50e7...ae1

Men hvorfor arrangeres det da baby shower?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

O.G. skrev (8 timer siden):

Men hvorfor arrangeres det da baby shower?

Hold deg til tema heller @O.G..

TS: Diverse produkter innen velvære er alltid kjekt å få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (11 timer siden):

Hold deg til tema heller @O.G..

TS: Diverse produkter innen velvære er alltid kjekt å få :)

Begynt som modde, Miio?

...

Men for å svare på spørsmålet: Jeg ville kjøpt litt større klær/strikk til neste vinter hvis jeg var invitert til baby shower, fordi jeg kan tenke meg de får tonnevis av klær i str 1-3 måneder. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg fikk en kurv med velværeprodukter til meg, samt stellekluter til babyen, litt salver (spør på apoteket så hjelper de deg å finne de vanlige tingene til baby). I tillegg lå det ved flere sjokolader, og nøtteposer. Da jeg fikk babyen kom dette såå til nytte i tiden fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...