Stormxx Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 (endret) Var på første date i går med en fyr som jeg har snakket med over nett. Han hadde mange bra kvaliteter som jeg verdsetter, og følte vi var på samme sted verdimessig. Nå over til problemet. Jeg føler meg ikke fysisk tiltrukket til vedkommende. Han er gjennomsnittlig kjekk, men ikke helt det jeg pleier å falle for. Føler meg derfor veldig delt på om det bør bli ny date eller ikke? Er der noen som har vært i lignende situasjon og har likevel gitt en sjanse? Hvordan gikk dette i så fall? Hilsen en forvirret kvinne Endret 20. februar 2022 av Stormxx
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Ja, og jeg ville gått på en ny date😊 hvis det viser seg at du virkelig liker denne personen vil personligheten gjøre at du blir mer tiltrukket av han også fysisk. Anonymkode: dd6cc...7c6 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 Du trenger ikke å overtenke første date. Bli med på en ny date med ham og se om du kanskje endrer mening da. Blir du ikke mer tiltrukket etter flere dater, så kan du gi slipp Anonymkode: 475f9...993
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 Stormxx skrev (9 timer siden): Var på første date i går med en fyr som jeg har snakket med over nett. Han hadde mange bra kvaliteter som jeg verdsetter, og følte vi var på samme sted verdimessig. Nå over til problemet. Jeg føler meg ikke fysisk tiltrukket til vedkommende. Han er gjennomsnittlig kjekk, men ikke helt det jeg pleier å falle for. Føler meg derfor veldig delt på om det bør bli ny date eller ikke? Er der noen som har vært i lignende situasjon og har likevel gitt en sjanse? Hvordan gikk dette i så fall? Hilsen en forvirret kvinne Sånn var det da jeg var på første date sist! Følte meg ikke særlig tiltrukket, men syns han var veldig hyggelig! Nå, to år etter, er jeg så forelsket i denne mannen og så glad for at jeg valgte å fortsette å date ham❤️ Anonymkode: 16855...04b 1
anonymbruker2312 Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 Du bør definitivt gi han en sjangse, ta en annen date. Kanskje det viser seg å være en skikkelig bra mann? Vet det er viktig med fysisk tiltrekning, men det betyr absolutt ingenting hvis vedkommende ikke har en bra personlighet, har respekt og verdier ovenfor seg selv og hans eventuelle fremtidige partner. For din fremtid og for din egen del så er det mye viktigere å se på hvordan han er som person, så vil nok den fysiske tiltrekningen komme etterhvert jo bedre kjent dere blir (om han viser seg å være god og snill).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå