Gå til innhold

Tips til å holde motet oppe når man aldri finner en kjæreste.. Solskinnshistorier takk :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Dere som er i forhold, var det dager dere tenkte og ikke kunne forstå hvor neste kjæreste kunne befinne seg? Eller dukke opp hen? Jeg har det sånn akkurat nå, selv om samfunnet har åpnet opp.. Har vært i et langt forhold, men det ble slutt for 4 år siden. Nå er det bare å tide å finne noen å dele livet med. Men hvor i all verden finnes denne personen... hvor møtte dere den dere lever med? :)

Akkurat per idag så går tida med på å prøve å finne ut hva en tidligere flørt/kjæreste (som jeg var i et kort forhold med, men som jeg avsluttet da han var i en litt annet stadiet i livet) driver med. Hvorfor tar han ikke kontakt mer... han har ny kjæreste? Er så slitsomt, når jeg egentlig bør fokusere på noe nytt. Men kanskje han var min sjanse til i det hele tatt ha noen i livet. 

Anonymkode: 399d7...f2a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet hvordan du har det! Var selv singel i mange år etter et 5 års forhold. I begynnelsen var det helt topp, og jeg hadde behov for å finne ut hvem jeg selv var osv. etterhvert ble savnet etter kjæreste stort. Jeg møtte folk på fest, byen, via jobb, studier og etterhvert tinder men fant aldri en bra match. 
bestemte meg på et tidspunkt for å date en person i uka via tinder. Herregud så mye både rare og morsomme dater jeg var på😅 Orket ikke å fortsette dømes det så lenge, men fortsatte allikevel på tinder, for hvis du ikke prøver, så faller du uansett. Til slutt møtte jeg en veldig fin fyr som jeg hadde god kjemi med, og han jeg snart vært sammen med i 5 år. Vi giftet oss i fjor og venter barn til sommeren🥰

Jeg ville ikke hengt meg opp i den gamle flammen din. Kanskje han er en mulighet, men det finnes flere muligheter der ute. Man skal ikke «ta til takke med». Man skal ha en partner som er der for deg, har samme verdier som deg  og som man har det gøy med. Aldri godta en som ikke behandler deg bra, eller som tråkker over grensene dine. Du fortjener bedre. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg tenkte omtrent som deg, jeg var også singel i 4 år etter et langt forhold - barnløs og i starten av 30-årene😝 Jeg var dritt lei all dating og aldri finne noen det gikk an å satse på, måtte ha dating-pauser når frustrasjonen  ble for stor. Lurte på om that was it, ikke noe forhold eller familie for meg. Dro til og med på date med en jeg datet for noen år siden i tilfelle det var noe der allikevel 😅 Det var det definitivt ikke. 

Men plutselig, helt ut av det blå, ordnet det seg. Jeg dro  på en date med en match fra Tinder, som så mange ganger før, og der var han jammenmeg☺️ Nå er vi gift og har et barn, og jeg er gravid med nummer to 🥰

Anonymkode: 7e766...90d

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg var alene med mine 4 jenter (7-16), møtte min nåværende samboer på Tinder. Fra første minutt merket jeg en ro sammen med han. Sammen i snart 6 år og alt føles så riktig. 
kan jeg, kan du! Lykke til! 

Anonymkode: 15c72...db8

• Liker 1
Skrevet

Strever med det samme. Har hatt tanker om at jeg ikke kommer til å finne noen og at det ikke ordner seg med tanke på kjærlighet for meg. Ble veldig glad når jeg kom over denne tråden og leser det dere andre har vært gjennom, kjenner meg igjen i mye og viser bare at man ikke må gi opp😊 Følger denne😊

Anonymkode: c9567...ce5

Skrevet

Jeg var iferd med å logge meg av Tinder, nå var det nok..bare en siste date-

Nå har vi vært sammen i 3 år 🥰

Anonymkode: 77798...b10

Skrevet

Jeg var singel i 12 år (!) før jeg fant min nåværende kjæreste! Datet litt i mellom der, men svært lite. Så for meg å være alene resten av livet og ble omtrent etterhvert bare fornøyd med den tanken, jeg trives heldigvis med meg selv osv. Men likevel alltid ønsket noen å dele livet med. Så tok jeg og en gammel bekjent opp kontakten tilfeldigvis, hyppige samtaler over snapchat som utviklet seg og nå har vi vært sammen i to år og flytter sammen neste uke. Jeg har helt klart funnet Drømmemannen 😍

Anonymkode: d2d7f...855

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Jeg håper slike ting også kan skje meg, selv om jeg ikke ser det nå. Ser på meg selv som en god venn og et godt menneske, men må si jeg er veldig lei av at ting alltid skjer andre... Barn, forlovelser, nye kjærester over hele fjøla ;) Får vel bare håpe at jeg ikke endre opp gammel og bitter, det er jo ingen god egenskap, haha.. Så får man tenke at man klarer seg fint alene også, og at man kan ha et godt liv selv om det blir slik. 

Anonymkode: 399d7...f2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...