Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #1 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei! Noen som vet hvor en kan få tak i uttynnelses saks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 14. oktober 2002 #2 Del Skrevet 14. oktober 2002 Mener du for å klippe hår? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #3 Del Skrevet 14. oktober 2002 Ja. Har vært hos frisøren i dag, men var ikke helt fornøyd så eg tenkte å tynne ut håret mitt litt selv. Men vet ikke hvor jeg kan få tak i uttynnelses saks. Tror ikke de selger det hos frisøren, men jeg vet ikke helt... Noen som vet? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. oktober 2002 #4 Del Skrevet 14. oktober 2002 Du får ikke kjøpt sånne sakser i vanlige parfymerier i allefall. Vet bare at de er fryktelig dyre (vel og merke hvis du skal ha en skikkelig saks). Hvis du bare skal bruke den EN gang ville jeg heller gått en tur til frisøren for å få tynnet ut det du ville. Da sparer du nok noen hundrelapper. Mulig at du får en slik saks billig et eller annet sted, men aner ikke hvor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. oktober 2002 #5 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg fikk kjøpt en slik saks hos en frisør. Vi betalte vel ca 300 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #6 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg kjøpte min hos Sparkjøp og den kostet vel ca. 100 kr og fungerer helt fint, ellers kan du kjøpe både enkel og dobbel saks på http://www.clasohlson.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ophelia Skrevet 14. oktober 2002 #7 Del Skrevet 14. oktober 2002 Tror de har det på Vita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå