Gå til innhold

Hva håper du å oppnå av å delta på Kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Gjest Suzanne
Skrevet

Hvorfor bruker du tid på forumet her på Kvinneguiden? Føler du at du får gode råd? Trenger du å lufte tankene? Sjekke stemningen? Provosere? Hjelpe? Har dere et fellesskap? 

Jeg er bare nysgjerrig. Ser at noen har skrevet mange innlegg her i løpet av årene. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker å spy ut litt dritt og her er mulighetene gode.

Anonymkode: b417a...226

• Liker 4
  • Nyttig 1
Gjest Suzanne
Skrevet
Suzanne skrev (7 timer siden):

Hvorfor bruker du tid på forumet her på Kvinneguiden? Føler du at du får gode råd? Trenger du å lufte tankene? Sjekke stemningen? Provosere? Hjelpe? Har dere et fellesskap? 

Jeg er bare nysgjerrig. Ser at noen har skrevet mange innlegg her i løpet av årene. 

Selv bruker jeg forumet først og fremst for å få et overblikk på hva som "er i vinden" å snakke om. Store snakkiser. Sjekke stemningen. 

Jeg bruker også forumet hvis jeg kjeder meg hjemme. Gir 👍 eller nyttig- emoji på innlegg og kommentarer jeg synes bidrar til refleksjon. 

Jeg gir sjelden råd til andre da jeg ikke kjenner vedkommende personlig. De eneste gangene jeg kommer med råd, er hvis jeg kan identifisere meg med livssituasjonen til TS, og sitter på kunnskap som er vanskelig å "google" seg til. Det er mye synsing her, og lite henvisning til kilder. Det er litt synd. 

Gjest Blondie65
Skrevet

For å lære og dele egen erfaring.

Gjest StellaNova
Skrevet

For å få tiden til å gå, egentlig. Snakke litt med noe om tullete ting og le litt av morsomme bilder. Var ikke ment som noe dypt der jeg skulle lære noe eller bidra. Prøver å holde meg unna de mest betente trådene her  :hallo:

Skrevet

Det er et "nettsamfunn" og der finnes alt som ellers finnes i et samfunn. Litt av hvert. Jeg er fornøyd. :) 

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg gidder hovedsakelig bare å delta i de forskjellige telle-trådene... 

resten av forumet er stort sett bare sludder og vås.

Anonymkode: deeb3...0e7

• Liker 1
Skrevet

Underholdning 😛

• Liker 2
Skrevet
Suzanne skrev (8 timer siden):

råd.

lufte tankene.

hjelpe.

+ dialog

Anonymkode: cdb9f...dc2

Skrevet

Her finner jeg mye underholdning, jeg lærer ting, jeg får råd, og bruker det litt som tidtrøyte noen ganger.  :) finner liksom det meste her inne

Skrevet

Tidsfordriv, underholdning og skravling. Jeg har blitt kjent med flere her som har blitt viktige for meg IRL, det hadde jeg ingen forventninger om da jeg snublet inn her for snart 18 (! :daane:) år siden.

Skrevet

Jeg liker å diskutere hendelser, TV-program, kjendiser og aktuelle ting.

En gang i tiden var jeg aktiv på mange andre underforum, men herregud så nedsyltet denne delen av forumet er med hets, påståelighet, krangefanter, folk som blir krenket, troll og dramaqueens, så jeg opplevde denne delen av forumet som giftig og provoserende. 

Anonymkode: 95885...aab

• Liker 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Tidsfordriv, av og til lære, hjelpe og andre ganger kan det være for å få utløp for tanker og følelser jeg ikke snakker om til vanlig.

Det føles ofte lettere å skrive om vonde tanker og følelser her inne, og det er ofte at jeg leser om andre som har samme følelser og opplevelser som meg. Så en føler seg kanskje litt mindre alene da. I virkeligheten snakker ikke folk om sånne ting og jeg føler meg ofte utenfor siden ting skal være så overfladisk, fint og hyggelig alltid.

Skrevet

Prokrastinering! Kommer innom når jeg egentlig burde gjort noe annet. Sånn som nå…

Skrevet

Ingenting egentlig 😆
Prøver å slutte men kommer stadig innom for å se hva som er dagens trolletråder og (for meg) merkelige problemstillinger. 

Tror faktisk ikke jeg noen gang har oppleve å få gode tips her inne, men har jeg en dårlig dag kan det være jeg oppsummerer med at jeg egentlig har det veldig bra både med jobb og familie etter å ha lest litt her.

PS! skal sies at jeg stort sett er innom forsiden og ikke på underforum. Så kan være det finnes gull der inne altså☺️

Anonymkode: 54ef9...f2b

• Nyttig 1
Skrevet

Tidsfordriv og underholdning.

Skrevet

Få en god latter.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Liker å spy ut litt dritt og her er mulighetene gode.

Anonymkode: b417a...226

Ja, det er dessverre mange mennesker som gir blanke faen i fremmede mennesker, og som ønsker å være frekke, og trykke ned mennesker. At de er langt nede, og kanskje befinner seg i en sårbar situasjon gir man jo faen i, for det som skjer på internett er jo ikke den virkelige verden. 🙄

Anonymkode: 8ae4e...3b6

• Nyttig 1
Skrevet

I utgangspunktet tidsfordriv, også er det jo veldig underholdende til tider 🤣

• Liker 1
Skrevet

Tidsfordriv. 

Anonymkode: 68769...be2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...