AttilaTheHun Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Ble litt nysgjerrig, hvorfor ble dere medlem av kvinneguiden? Noen spesielle grunner? Hva er deres erfaring med forumet. Hva er positivt og hva er negativt?
Gjest Cid Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Jeg ble medlem i februar 2014, jeg hadde hørt om kg fra ei på Hotel Cæsar forumet Sosial prat er definitivt det mest positive med kg, mange hyggelige og snille folk her ♥️ Jeg synes det er veldig kjekt å henge her Det negative er overflommet av uføre, aspergers og penis tråder, men det kan man heldigvis velge å holde seg unna
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 2016. Men ikke vært aktiv før det siste året. Ble medlem for moro skyld egentlig. Positivt: Sosial prat, stort sett hyggelige folk der inne. Negativt: Masse troll og krangling i mange andre forum. Drittslenging og diverse. Holder man seg unna det så er kvinneguiden et ok sted
AliceNextDoor Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 Dette er min andre bruker. Den første glemte jeg passordet til og så gjorde jeg ikke så mye mer med det. Siden da smugleste jeg mye på forumet og hadde stor glede og nytte av å se andres erfaringer rundt temaer jeg selv synes er vanskelig fra min hverdag. Jeg opprettet denne brukeren for å få delta og for å få fortelle. Det gjorde jeg i slutten av sommeren i fjor, tror jeg? Det var både et slags spontant valg og noe jeg hadde tenkt lenge på. Har brukt dagbokfunksjonen flittig, og den har gitt alt det jeg håpet den skulle være for meg pluss litt til. Forventet ikke at jeg skulle få andres innlegg der, og da ble den ekstra mye mer verd. Det mest givende har allikevel vært tråder og diskusjoner om vanskeligheter i forhold hvor det finnes rus og vold. Jeg håper at det jeg kan bidra med selv nå når jeg er langt ute av det kan være med å gi noen andre i alle fall litt av den støtten forumet generelt har vært for meg. Ut over det så har jeg fått gode kontakter og hatt fine diskusjoner her med en del brukere, det har også vært givende og noe jeg håper fortsetter med stadig nye impulser. Det negative er enkelte brukere som overeksponerer sine egne behov, være det seg tilfredstillelse av egen oppmerksomhet eller bekreftelse. Jeg er også litt forundret over at det også via dette mediet på nettet skulle være et sted hvor penisbilder på private meldinger var et tema. Det er slitsomt med diskusjoner hvor premissene for andres deltakelse i temaene handler om å bedrive trolling eller benytter forumet som sitt private ekko-kammer. Det fører til at man ikke orker engasjere seg særlig mye om temaer som man kanskje kan bidra til. 4
Peanut Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 Husker ikke helt når, men en gang tidlig etter årtusenskiftet. Synes det var et bra forum jeg kom over, så registrerte meg. Jeg hatt flere brukere siden da. Positivt: Sosial prat ^_^ med masse hyggelige folk ❤️ Mange emner som er interessante og så lærer jeg en del. Traff samboeren min her ^^, Negativt: Disse moroklumpene som dukker opp til stadighet: 4
Gjest Cid Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 Peanut skrev (1 minutt siden): Husker ikke helt når, men en gang tidlig etter årtusenskiftet. Synes det var et bra forum jeg kom over, så registrerte meg. Jeg hatt flere brukere siden da. Positivt: Sosial prat ^_^ med masse hyggelige folk ❤️ Mange emner som er interessante og så lærer jeg en del. Traff samboeren min her ^^, Negativt: Disse moroklumpene som dukker opp til stadighet: Bra at vi har folk som kappeter med trollene
Queen94 Skrevet 20. februar 2022 #7 Skrevet 20. februar 2022 Ble nylig medlem, rett og slett fordi jeg vil ha noen å «snakke» med. Er som regel mann og barna + kollegaer jeg snakker med så blir litt ensomt. Savner å snakke med noen jenter og følge litt med i verden. 2 1
Silva Pluvialis Skrevet 20. februar 2022 #8 Skrevet 20. februar 2022 Jeg ble medlem sommeren 2017, da med en annen bruker enn denne. Jeg synes KG er fint tidsfordriv, og jeg har alltid likt å diskutere. Det er mye interessant å delta i her, men jeg liker ikke å se at andre blir dårlig behandlet. 1 2
AttilaTheHun Skrevet 21. februar 2022 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2022 Cid skrev (22 timer siden): Jeg ble medlem i februar 2014, jeg hadde hørt om kg fra ei på Hotel Cæsar forumet Sosial prat er definitivt det mest positive med kg, mange hyggelige og snille folk her ♥️ Jeg synes det er veldig kjekt å henge her Det negative er overflommet av uføre, aspergers og penis tråder, men det kan man heldigvis velge å holde seg unna Helt enig TS 1
Ardwinna Skrevet 21. februar 2022 #10 Skrevet 21. februar 2022 Itpd67 skrev (På 19.2.2022 den 23.36): Ble litt nysgjerrig, hvorfor ble dere medlem av kvinneguiden? Noen spesielle grunner? Hva er deres erfaring med forumet. Hva er positivt og hva er negativt? Ble medlem i 2009 under et annet brukernavn. Husker ikke hvorfor men regner med det var fordi det er underholdende å lese og skrive her. Forumet er underholdende og trivelig på sitt beste, og direkte irriterende på det verste. Mange kule folk her og mange gøye tråder, men også en del ondskapsfulle og lite empatiske folk som tydeligvis tenner på å trolle mest mulig. For all del, noen trolletråder kan faktisk være underholdende, men de fleste er bare slemme og/eller irriterende.
lillejeg Skrevet 21. februar 2022 #11 Skrevet 21. februar 2022 Jeg ble medlem i mai 2009. Leser mest, men har svart litt i det siste. Følger mest med på alt det utrolige som kan diskuteres. Enig med @Ardwinnaman kan bli en smule irritert noen ganger. Av og til lettere sjokkert også. Heldigvis finnes det masse fine folk og gode reflekterte svar også. 2
Gjest Cid Skrevet 21. februar 2022 #12 Skrevet 21. februar 2022 lillejeg skrev (6 minutter siden): Jeg ble medlem i mai 2009. Leser mest, men har svart litt i det siste. Følger mest med på alt det utrolige som kan diskuteres. Enig med @Ardwinnaman kan bli en smule irritert noen ganger. Av og til lettere sjokkert også. Heldigvis finnes det masse fine folk og gode reflekterte svar også. Det jeg har endt opp med å måtte gjøre er å ha en regel på at om jeg kjenner jeg blir ordentlig forbanna så logger jeg meg av og tar meg en liten pause
Pantoten Skrevet 21. februar 2022 #13 Skrevet 21. februar 2022 Tror det var i forbindelse med at vi skulle prøve å få barn. Det gikk ikke knirkefritt, så da søker man vel ofte til ulike nettsamfunn hvor man kan finne likesinnede, få tips, klage litt og få medfølelse. Å slite med å få barn er ikke alltid så lett å være åpen om, og kan være tøft å stå i når det føles som om det popper ut unger over alt i omgangskretsen 😅 Så det var vel bakgrunnen til at jeg ble medlem. Grunnen til at jeg blir er vel mye gøyalt fjas, gode diskusjoner, teite diskusjoner og gode historier. Og av og til ting man ønsker tips og råd om, anonymt👀
C8H10N4O2 Skrevet 21. februar 2022 #14 Skrevet 21. februar 2022 Våren 2010 blir det vel. Skulle gifte meg, ramla over bryllupsforumet her, og lagde bruker. Dette er min andre bruker her, den første ble stående ubrukt en stund, og passord ble glemt, så jeg oppretta like godt ny bruker.
Sophie-Ann Skrevet 21. februar 2022 #16 Skrevet 21. februar 2022 2007. Hvorfor husker jeg ikke 🤣. Var også moderator en lang periode 😊 1
Rosa Sitron Skrevet 21. februar 2022 #17 Skrevet 21. februar 2022 Jeg lagde bruker for å svare på "typen poket andre" -tråden. Også ble jeg her. 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. februar 2022 #18 Skrevet 21. februar 2022 23. august 2004 ...men jeg tror egentlig at jeg ble medlem før, for jeg het noe annet for lenge siden. Hvorfor? Jeg var på leit etter nettplasser å kunne prate med folk på. 1
Gjest Elder Millennial Skrevet 21. februar 2022 #19 Skrevet 21. februar 2022 Det er vel noen år siden, 2016 kanskje? Hatt flere brukere siden da. Ble med første gangen da jeg hadde ett problem jeg ville lufte og så har jeg vert her av og på i perioder siden den gang. Jeg ble værende fordi jeg synes det er ett artigere tidsfordriv enn Instagram og andre some. Det aller beste med KG alle de forskjellige folkene man blir kjent med i større eller mindre grad her inne. Det er mye humor og morro i mange av trådene også😅så får man bare overse trolla så godt man kan.
Gjest Cid Skrevet 21. februar 2022 #20 Skrevet 21. februar 2022 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): 23. august 2004 ...men jeg tror egentlig at jeg ble medlem før, for jeg het noe annet for lenge siden. Hvorfor? Jeg var på leit etter nettplasser å kunne prate med folk på. Nesten samme dato som jeg startet på ungdomsskolen 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå