Miranda Bailey Skrevet 20. februar 2022 #21 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om jeg ikke dater blir jeg deprimert. Jeg vil bare finne meg en kjæreste. Men jeg mistenker at han her ikke vil ha kjæreste, bare ha det litt gøy 😢 Anonymkode: bc6cc...b2f Om du blir deprimert av å være på egenhånd må du dra til psykolog. Du kan ikke være avhengig av andre for å ha det bra i livet. Familie, venner og eventuelt kjærester kan absolutt bidra til å berike livet, men det spiller ingen rolle om du ikke trives i eget selskap. Du må tross alt tilbringe hvert eneste sekund med deg selv for resten av livet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 19:01 #22 Del Skrevet i går, 19:01 Hva fant du ut av? Ble det dere? Anonymkode: 26092...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #23 Del Skrevet 22 timer siden Ikke date toxic menn!!! Vær alene en stund da heller!! Anonymkode: 73913...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå