AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Del Skrevet 19. februar 2022 Han jeg dater har snapkartet på så jeg kan se når han er aktiv. Og i kveld feks har han vært aktiv så og si i to timer i strekk og snapscoren har plutselig steget med 20 poeng. Jeg ser for meg at han sexter med noen. Han gjorde nemlig det med meg ganske mye før vi traff hverandre. Etter vi har begynt å date har han sluttet med det. Åh, jeg føler meg så paranoid… 😢 Anonymkode: bc6cc...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Del Skrevet 19. februar 2022 Snapscoren bare fortsetter å stige… han sender nesten aldri snap til meg. Bare tekster på snap… 😢 Anonymkode: bc6cc...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Del Skrevet 19. februar 2022 Dette var meg for 10 år siden. Legg fra deg dating og bli selvsikker, dette er ikke sunt! Jobb med deg selv, for nå gjør du deg selv bare vondt. Anonymkode: fb505...de8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Bailey Skrevet 19. februar 2022 #4 Del Skrevet 19. februar 2022 Du må virkelig jobbe med deg selv, ts.. Jeg sier ikke det for å være slem, men du må være rimelig usikker på deg selv om du holder øye med snapscoren til en du dater. Han har et liv utenom deg også. Jeg snapper for eksempel venner igjennom dagen, det er ikke noe rart med det, spesielt om dere er unge, noe jeg får inntrykk av. Helt ærlig så tror jeg ikke det er fornuftig å date andre når man ikke er sikker på seg selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Del Skrevet 19. februar 2022 Jeg blir aldri selvsikker. Om jeg dater eller ikke… Anonymkode: bc6cc...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #6 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg blir aldri selvsikker. Om jeg dater eller ikke… Anonymkode: bc6cc...b2f Du må få hjelp, alle kan få det bedre med seg selv om de legger inn litt arbeid. Anonymkode: fb505...de8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #7 Del Skrevet 19. februar 2022 Om jeg ikke dater blir jeg deprimert. Jeg vil bare finne meg en kjæreste. Men jeg mistenker at han her ikke vil ha kjæreste, bare ha det litt gøy 😢 Anonymkode: bc6cc...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #8 Del Skrevet 19. februar 2022 Du er jo lett å tråkke på da når du gjør halve jobben selv TS. Du må få deg eb psykologtime sånn at du kan prate om hvorfor du blir deprimert av å ikke ha kjæreste og hvorfor du er så opptatt av snapscore og å følge med på datens bevegelser på sosiale medier. Anonymkode: 18488...603 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #9 Del Skrevet 19. februar 2022 Altså når man sexter med noen og sender nakenbilder så sender man vel ganske mange bilder? Her går snapscoren opp hvert femte minutt omtrent. Og han er hele tiden aktiv, så da tekster han altså med noen hele tiden. Er det noen som har noen formening om det annet enn at jeg må få det bedre med meg selv? Anonymkode: bc6cc...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 19. februar 2022 #10 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om jeg ikke dater blir jeg deprimert. Jeg vil bare finne meg en kjæreste. Men jeg mistenker at han her ikke vil ha kjæreste, bare ha det litt gøy 😢 Anonymkode: bc6cc...b2f Ja, å da må du kutte han ut . Du bør uansett ikke date noen før du er mer selvsikker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #11 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er jo lett å tråkke på da når du gjør halve jobben selv TS. Du må få deg eb psykologtime sånn at du kan prate om hvorfor du blir deprimert av å ikke ha kjæreste og hvorfor du er så opptatt av snapscore og å følge med på datens bevegelser på sosiale medier. Anonymkode: 18488...603 Hvorfor det? Daten vet jo ikke at jeg følger med på han? Anonymkode: bc6cc...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #12 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om jeg ikke dater blir jeg deprimert. Jeg vil bare finne meg en kjæreste. Men jeg mistenker at han her ikke vil ha kjæreste, bare ha det litt gøy 😢 Anonymkode: bc6cc...b2f Du blir deprimert om du ikke dater? Du må like deg selv om noen andre skal like deg.. Vær så snill, legg dating på hylla til du er klar for en kjæreste; for det er du ikke. Anonymkode: fb505...de8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #13 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor det? Daten vet jo ikke at jeg følger med på han? Anonymkode: bc6cc...b2f Nei, men du gjør og istedenfor å skape en hyggelig lørdagskveld for deg selv så har du bestemt deg for å følge med på hans snapscore og skape negative scenarioer som du ikke en gang vet stemmer. Anonymkode: 18488...603 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #14 Del Skrevet 19. februar 2022 20 poeng er nå ikke så mye spør du meg. Anonymkode: f75e5...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #15 Del Skrevet 19. februar 2022 Ok, jeg har hatt dårlig selvtillit hele livet, har gått til psykolog men ingenting har endret seg. Jeg har bare avfunnet meg med at jeg har dårlig selvtillit. Jeg trener og er slank, kler meg feminint, har mange venner, er sosial og har hatt mange dates etter jeg ble singel igjen. Jeg er pen nok og har aldri hatt problem med å få meg kjæreste, men jeg ender ofte opp med første og beste. Denne gang har jeg datet mange hyggelige menn men jeg faller alltid for de som gjør meg litt utrygg. De som liker meg kjempegodt og viser det på alle måter blir jeg ikke tiltrukket av. jeg hater denne usikkerheten men jeg blir ikke kvitt den. ts Anonymkode: bc6cc...b2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #16 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 20 poeng er nå ikke så mye spør du meg. Anonymkode: f75e5...a97 20 poeng and still counting! 😭 Anonymkode: bc6cc...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #17 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok, jeg har hatt dårlig selvtillit hele livet, har gått til psykolog men ingenting har endret seg. Jeg har bare avfunnet meg med at jeg har dårlig selvtillit. Jeg trener og er slank, kler meg feminint, har mange venner, er sosial og har hatt mange dates etter jeg ble singel igjen. Jeg er pen nok og har aldri hatt problem med å få meg kjæreste, men jeg ender ofte opp med første og beste. Denne gang har jeg datet mange hyggelige menn men jeg faller alltid for de som gjør meg litt utrygg. De som liker meg kjempegodt og viser det på alle måter blir jeg ikke tiltrukket av. jeg hater denne usikkerheten men jeg blir ikke kvitt den. ts Anonymkode: bc6cc...b2f Men ser du ikke konsekvensene av de valgene du tar i kveld da? Istedenfor å sitte med en god og trygg følelse så rakner du av dårlig selvtillit og fortsetter å sjekke scoren hans. Du trenger noen som bygger deg opp men alikevel så velger du noen som er så destruktiv for deg. Anonymkode: 18488...603 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kari987 Skrevet 19. februar 2022 #18 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok, jeg har hatt dårlig selvtillit hele livet, har gått til psykolog men ingenting har endret seg. Jeg har bare avfunnet meg med at jeg har dårlig selvtillit. Jeg trener og er slank, kler meg feminint, har mange venner, er sosial og har hatt mange dates etter jeg ble singel igjen. Jeg er pen nok og har aldri hatt problem med å få meg kjæreste, men jeg ender ofte opp med første og beste. Denne gang har jeg datet mange hyggelige menn men jeg faller alltid for de som gjør meg litt utrygg. De som liker meg kjempegodt og viser det på alle måter blir jeg ikke tiltrukket av. jeg hater denne usikkerheten men jeg blir ikke kvitt den. ts Anonymkode: bc6cc...b2f Men du… Pust med magen. Det er ingen andre enn deg som bestemmer hvem du er eller hva du skal føle. Min take: Jeg liker ikke de som liker meg. Meeen på et tidspunkt fant jeg den ene. 🎉 Tok litt tid, men var verdt det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #19 Del Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men ser du ikke konsekvensene av de valgene du tar i kveld da? Istedenfor å sitte med en god og trygg følelse så rakner du av dårlig selvtillit og fortsetter å sjekke scoren hans. Du trenger noen som bygger deg opp men alikevel så velger du noen som er så destruktiv for deg. Anonymkode: 18488...603 Jeg jeg liker ikke den typen. Det er hele problemet mitt. Jeg blir ikke tiltrukket… Anonymkode: bc6cc...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #20 Del Skrevet 19. februar 2022 Kari987 skrev (1 minutt siden): Men du… Pust med magen. Det er ingen andre enn deg som bestemmer hvem du er eller hva du skal føle. Min take: Jeg liker ikke de som liker meg. Meeen på et tidspunkt fant jeg den ene. 🎉 Tok litt tid, men var verdt det. Takk, håper at jeg og finner en som liker meg som jeg liker ❣️ Anonymkode: bc6cc...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå