AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Del Skrevet 19. februar 2022 Har nylig begynt å trene og lurte på om noen har tips til øvelser som hjelper med å få større rumpe og bare generelt tips til det. Og har hørt at det er lurt å ta protein puler. Er dette sant? Hjelper det faktisk? Og isåfall hvor kan man kjøpe det «billig»? Anonymkode: cbc14...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Del Skrevet 19. februar 2022 Ja, proteinpulver hjelper hvis du ikke får i deg nok proteiner gjennom kosthold, det er ikke noen vits hvis du spiser nok proteiner da. Selv synes jeg Bodylab sine shaker er av de bedre og rimeligere. Anonymkode: 20367...a9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Del Skrevet 19. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, proteinpulver hjelper hvis du ikke får i deg nok proteiner gjennom kosthold, det er ikke noen vits hvis du spiser nok proteiner da. Selv synes jeg Bodylab sine shaker er av de bedre og rimeligere. Anonymkode: 20367...a9e Takk!! Hvor kjøper jeg det? På nettet? Anonymkode: cbc14...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Del Skrevet 19. februar 2022 Alle nordmenn får nok protein fra mat. Det er kun topp idrettsutøvere som trenger tilskudd. Spar deg de pengene. Større rumpe krever mye trening ettersom det er største muskelgruppen, mye og HARD trening over år. Anonymkode: c19b3...0c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Del Skrevet 20. februar 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Takk!! Hvor kjøper jeg det? På nettet? Anonymkode: cbc14...17e Eller i helsekostbutikker, sportsbutikker eller egne gymbutikker Noen typer smaker helt jævlig da, så greit å google litt. 19 hours ago, AnonymBruker said: Alle nordmenn får nok protein fra mat. Det er kun topp idrettsutøvere som trenger tilskudd. Spar deg de pengene. Større rumpe krever mye trening ettersom det er største muskelgruppen, mye og HARD trening over år. Anonymkode: c19b3...0c3 Langt fra alle får nok protein fra mat, jeg spiser sunt og balansert, men får ikke i meg nok proteiner da jeg er ekstremt småspist. Må supplere med en bar eller shake hver dag, ellers får jeg bare i meg rundt 30 gram og det er ikke nok. Jeg spiser likevel ikke mer proteiner mens jeg trener styrke enn ellers og jeg bygger likevel muskler på 50-60 gram per dag (er ganske liten da, 158 og 60 kilo). Forøvrig er det masse bra øvelser for å få bra rumpe, hip thrusts og knebøy med vekt på ryggen er favorittene mine og relativt enkle å gjøre korrekt. Anonymkode: 20367...a9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå