AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Er konstant sliten. Vil jo leve livet og gjøre moro ting, men har rett og slett ikke energien til det. Tar D vitamin, trener jevnlig, sover nok og spiser mye. Forstår ikke hvorfor jeg ikke har energi. Gjør ikke så mye i hverdagen og er ikke noe spesielt stressa. Og ikke bare det at jeg ikke kan finne på like mye moro ting, men jeg orker ikke å være like hyggelig og hilse på like mange osv. og vil være hyggelig mot andre og virke åpen. Noen som har tips til å få mer energi? Anonymkode: a024d...5c8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 Opplever akkurat det samme. Jeg bruker tiden på å passe på å få alene tid, slappe av, sove, spise men også få litt dose av det sosiale. Trene er helt umulig, føler meg værre av det. Jeg som var så sprek og trente regelmessig, men nå funker det ikke. Skal prøve til uka igjen. bare ta tiden til å slappe av. Ikke stress. Energien kommer igjen etterhvert. Selvom det er drit kjedelig dette her, men man har vel ikke noe annet valg enn å bare ta det med ro og kanskje gå seg en liten tur om dagen. Anonymkode: eb6bd...a86
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 Samme, spiste sunt og trente 3 ganger i uken i flere mnd og merket ikke en dritt. Tar multivitamin hver dag. Alltid vært slik. Er lei av å omtrent ikke ha nok energi til å lage middag og rydde en gang. Orker ikke være med noen og føler jeg må ha helgene til å ta igjen husarbeid og lade opp til ny uke. Vet ikke hva som er galt med meg, om jeg bare er lat (det føles jo ikke slik ut fordi jeg klarer bokstavlig talt ikke mer), om det er noe faktisk galt eller om de fleste har det slik. Vært sånn så lenge jeg kan huske. Anonymkode: 5309c...d69
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 Er sånn jeg og. Sykemeldt pga det. Etter mange år med intens jobbing sa kroppen stopp. Nå orker jeg nesten ingenting. Sover 16 timer i døgnet, og må hvile masse. Følger tråden. Håper bare ikke alle svarer spis sundt, tren, gå turer osv. Har ikke hjulpet på meg. Anonymkode: 60702...71e 2
heiheihaha Skrevet 19. februar 2022 #5 Skrevet 19. februar 2022 Ååå uff. Leit å høre at mange også sliter med dette. Håper det ordner seg med alle av oss!!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Er sånn jeg og. Sykemeldt pga det. Etter mange år med intens jobbing sa kroppen stopp. Nå orker jeg nesten ingenting. Sover 16 timer i døgnet, og må hvile masse. Følger tråden. Håper bare ikke alle svarer spis sundt, tren, gå turer osv. Har ikke hjulpet på meg. Anonymkode: 60702...71e Jeg også sover hele tiden. Sover jeg 7-11 timer må jeg fortsatt sove på dagen. Klarer ikke holde meg våken fra jeg står opp til jeg egentlig skal legge meg igjen. Kan gjerne sove 2-4 ganger på en dag. Anonymkode: 5309c...d69
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #7 Skrevet 20. februar 2022 Jeg har blitt kalt lat flere ganger og venninne mine skjønner ikke at jeg ikke orker å være med de i helgene. Men jeg vil jo ikke noe annet enn å være normal og å faktisk gjøre noe med livet mitt. Hadde så lyst å være frivillig et sted for det er det jeg virkelig brenner for men klarte ikke holde ut ved siden av deltids stillingen min. Mye jeg har lyst til men orker ikke. Vil ikke gå til legen heller for redd for å ikke bli trodd (har tidligere tatt vitamin tester og alt er normalt) Anonymkode: 5309c...d69
heiheihaha Skrevet 20. februar 2022 #8 Skrevet 20. februar 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har blitt kalt lat flere ganger og venninne mine skjønner ikke at jeg ikke orker å være med de i helgene. Men jeg vil jo ikke noe annet enn å være normal og å faktisk gjøre noe med livet mitt. Hadde så lyst å være frivillig et sted for det er det jeg virkelig brenner for men klarte ikke holde ut ved siden av deltids stillingen min. Mye jeg har lyst til men orker ikke. Vil ikke gå til legen heller for redd for å ikke bli trodd (har tidligere tatt vitamin tester og alt er normalt) Anonymkode: 5309c...d69 Jeg føler veldig med deg! Er redd legen min bare tror jeg er lat eller noe. Det er jo ikke noe man kan bevise. Men det er jo forferdelig slitsomt og reduserer livet
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #9 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er konstant sliten. Vil jo leve livet og gjøre moro ting, men har rett og slett ikke energien til det. Tar D vitamin, trener jevnlig, sover nok og spiser mye. Forstår ikke hvorfor jeg ikke har energi. Gjør ikke så mye i hverdagen og er ikke noe spesielt stressa. Og ikke bare det at jeg ikke kan finne på like mye moro ting, men jeg orker ikke å være like hyggelig og hilse på like mange osv. og vil være hyggelig mot andre og virke åpen. Noen som har tips til å få mer energi? Anonymkode: a024d...5c8 Har det vært sånn lenge? Anonymkode: 34d60...5b1
heiheihaha Skrevet 20. februar 2022 #10 Skrevet 20. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Har det vært sånn lenge? Anonymkode: 34d60...5b1 Nei egt ikke. Har vel vært sånn i rundt en måned nå
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #11 Skrevet 20. februar 2022 heiheihaha skrev (5 minutter siden): Nei egt ikke. Har vel vært sånn i rundt en måned nå Tatt vaksine? Vet om mange som ha bivirkninger av covid vaksinen hvor de er mye trøtte og slappe Anonymkode: 34d60...5b1
heiheihaha Skrevet 20. februar 2022 #12 Skrevet 20. februar 2022 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker said: Tatt vaksine? Vet om mange som ha bivirkninger av covid vaksinen hvor de er mye trøtte og slappe Anonymkode: 34d60...5b1 Har vare tatt to doser og tok den andre dosen rundt begynnelsen av oktober ca. Så tror ikke det er det. Men har tatt hjernehinnebetennelse vaksine for ikke alt for lenge siden. Kanskje det er noen veldig lang varige bivirkninger av den? Endret 20. februar 2022 av heiheihaha
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #13 Skrevet 20. februar 2022 vært hos legen flere ganger pga jeg har vært uten energi så lenge. Svaret jeg fikk da var at intet var galt og at jeg bare er lat og tjukk. Tok en blodprøve og leste svarene selv opp mot «normalen» og fant ut at jeg er sensitiv til hvis noe differerer litt fra normalen. Ta en blodprøve hos legen og sjekk om du mangler noe? Jeg tar litt ekstra av det jeg har litt for lite av (men er innen normalen) og olivenbladekstrakt. Og så har jeg nylig kuttet ut mel fordi jeg igjen har ork til å lage mer mat enn en brødskive. Anonymkode: 98c45...eba
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #14 Skrevet 20. februar 2022 heiheihaha skrev (1 time siden): Har vare tatt to doser og tok den andre dosen rundt begynnelsen av oktober ca. Så tror ikke det er det. Men har tatt hjernehinnebetennelse vaksine for ikke alt for lenge siden. Kanskje det er noen veldig lang varige bivirkninger av den? Jeg ville nå tenkt det er pga vaksinen. Vet om flere som har det slik som deg, og det dukket opp etter dose nummer 2 med vaksinen. Så tror nok det henger sammen og er en bi virkning av vaksinen. Anonymkode: 34d60...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #15 Skrevet 20. februar 2022 Er dere slappe i fisken etter dere fikk AMS måler i hus?https://www.bitchute.com/video/6Fcv4aK6RQFZ/ Anonymkode: a8b5e...3b0
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #16 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er dere slappe i fisken etter dere fikk AMS måler i hus?https://www.bitchute.com/video/6Fcv4aK6RQFZ/ Anonymkode: a8b5e...3b0 Å slutt a, dette er bare tull. Tror du på at jorda er flat og eller? Anonymkode: e10e9...c5b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #17 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å slutt a, dette er bare tull. Tror du på at jorda er flat og eller? Anonymkode: e10e9...c5b Stråling er tull?Jaja,deg om det.Hva har det med flatjord å gjøre? Anonymkode: a8b5e...3b0
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #18 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Å slutt a, dette er bare tull. Tror du på at jorda er flat og eller? Anonymkode: e10e9...c5b Ja og ANTIvaxer Anonymkode: a8b5e...3b0
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #19 Skrevet 20. februar 2022 Vær snill mot deg selv. Du er ikke lat. Men vi mennesker tror vi skal gjøre så mye hele tiden og ha overskudd til alt, og sliter oss i stedet ut. Du er nok inne i en periode hvor kroppen din vil ha ro, lytt til den. Så lenge alt er ok fysisk, og bekreftet hos legen, hadde jeg stolt på det. Å holde seg i litt bevegelse er lurt, men uten at det må være hard trening. Se det an, om slappheten vedvarer kan du ta kontakt med legen igjen. Lev sakte, lytt til kroppen. Anonymkode: da865...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #20 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg også sover hele tiden. Sover jeg 7-11 timer må jeg fortsatt sove på dagen. Klarer ikke holde meg våken fra jeg står opp til jeg egentlig skal legge meg igjen. Kan gjerne sove 2-4 ganger på en dag. Anonymkode: 5309c...d69 Har du sjekket jern o.l? Selv var jeg sånn + mange andre symptomer. Tok blodprøver og den viste både salt og jernmangel. Etter 3 uker med jern og ekstra salt så er formen på vei oppover. Anonymkode: df151...9f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå