Gå til innhold

Hvordan vite om han er interessert, UTEN å risikere avslag...HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå orker jeg snart ikke mer...har vært forelsket i en fyr i snart 1 år. Vi arbeider på samme sted, dog ikke så tett sammen. Men ser han nesten daglig, og følelser har oppstått. 

Jeg har så lyst til å gjøre et "move"...Men er LIVREDD for å bli avvist. Mulig jeg er feig, men det blir så ufattelig kleint om han ikke er interessert. Jeg orker bare ikke tanken på det nederlaget...

Vi har ekstra god kjemi, og det virker jo som tiltrekkelsen er gjensidig...Men har har ikke fått den siste "bekreftelsen" jeg trenger for å våge å ta det første skritt...

Han smiler masse til meg, holder blikket mitt, gir meg endel komplimenter (ikke på utseende og sånt, men at jeg er flink, god å samarbeide med osv), han setter seg alltid ned på pauserommet når jeg er der, og blir sittende lenge. Han står mye nærmere meg enn det som er "naturlig", men har aldri tatt på meg. Vi kan se lenge på hverandre, og jeg føler liksom bare "gnisten" er der...

Men tenk om jeg tar feil!!!??? Kanskje han bare liker meg som person, og ikke som noe mer...

Hvordan skal jeg gå frem uten å tape ansikt???

Anonymkode: e61a9...5d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere fest/sosiale ting på jobb? 

Anonymkode: 8b7c6...955

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har dere fest/sosiale ting på jobb? 

Anonymkode: 8b7c6...955

Har ikke vært noe pga corona på evigheter. Men mulig det blir noe til sommeren...orker bare ikke vente så lenge...

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke vært noe pga corona på evigheter. Men mulig det blir noe til sommeren...orker bare ikke vente så lenge...

Du har to valg da. Prøve å få til noe sosialt tidligere enn sommeren , evnt å be han ut på en date ☺️

• Liker 1
Skrevet

Den som intet våger, intet vinner. Liker han deg ikke på samme måte blir det kanskje litt kleint, men det går fort over. Liker han deg kan det jo bli noe utrolig fint. Spør om dere skal møtes for en kaffe eller noe utenom jobb.

• Liker 3
Skrevet

Si når han er tilstedet at det er så lenge siden du har vært skikkelig sosial pga Corona å at du kunne tenke deg en liten tur på restaurant/bar for noen glass! Da ser du fort om han melder seg til å bli med på det å så tar du det bare derifra 😉

• Liker 1
Skrevet

Be ham på en kaffe, hva så om du blir avvist? Livet går definitivt videre. 

Anonymkode: f92c4...e8e

Skrevet

Be han på kaffe eller en øl. Sier han nei er du jo ikke "avvist" i den forstand. 

Anonymkode: 2fe58...4c5

• Liker 1
Skrevet

Sjekk om han er single først, så slipper du i alle fall å gå på dem bommerten. Prøv deg deretter på å invitere ham på kafé eller kanskje en treningstur sammen?

Anonymkode: 3ece0...de3

• Liker 1
Skrevet

Et år og han har ikke vist interesse? Der har du svaret ditt. 

Anonymkode: 45ebe...7bc

Skrevet

Hvis du vil ta det forsiktig, så kan du ta initiativ til at noen av dere tar en kaffe/lønningspils e.l. sammen. Da blir det ikke så lett gjennomskuelig at det er han du er mest interessert i, du får muligheten til å bli bedre kjent, og da er det lettere å se om han tenker likt. Jeg mener du bør gå litt forsiktig frem, for det kan lett bli klein stemning mellom dere hvis han sier at han dessverre ikke kan for da skal han ut med kjæresten... Veldig mange er positive og smilende overfor kolleger, det behøver ikke å bety at de er interessert!

Anonymkode: 9fc45...c5a

Skrevet

Er du sikker på at han er singel? Har du sjekket dette?

Anonymkode: 10f28...8af

Skrevet

Du må bare gjøre det, for å få det overstått. Jeg har gjort det flere ganger, der jeg har trodd personen var interessert. Men jeg tok feil. Det ble kleint der og da, men livet går videre. Godt å slippe og overtenke. En av mennene komplimenterte meg for at jeg var så tøff. 

Anonymkode: 03d5f...51a

Skrevet

Du vet, nå oppfører du deg akkurat som en incel som friendzoner seg selv?

En må tørre å vise interesse, men det er aldri helt risikofritt. 

Anonymkode: 0acae...806

Skrevet

Det som gjør meg betenkt, er at han virker som en utadvendt og livlig fyr som ikke har noe problem med å ta kontakt med TS. Da er det rart at han ikke har tatt noe initiativ om han var romantisk interessert i henne.

Enten har han dame, eller så er han den utadvendte, hyggelige typen, som snakker med alle og som har et smil til de han møter. Det finnes mange som er sånn, de skaper et godt miljø rundt seg, og har ikke baktanker utover det. Sånne typer får gjerne lett kjæreste, siden de har en personlighet mange liker.

Tror jeg ville sondert og undersøkt litt, ja. Så slipper man den kjedelige beskjeden der han forteller om kjæresten. Hvis de sitter sammen på pauserommet til stadighet, skjønner jeg nesten ikke hvordan det går an ikke å vite om han er samboer, gift, eller har kjæreste. Sånne ting kommer fort frem når man prater sammen sånn uformelt. Dessuten er det mye man kan finne ut gjennom andre kolleger, eller på sosiale medier. Litt rart at TS ikke har undersøkt dette.

Anonymkode: 9fc45...c5a

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...