Gå til innhold

Hva er ditt syn på piloter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du måtte ha beskrevet en pilot, hva hadde du sagt? :) Holder på en skoleoppgave, skal snakke om yrket; pilot. 

Anonymkode: 4cb73...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser på piloter som iskalde, selvsikre, mega flyinteresserte og kanskje litt introverte/rolige (på en god måte). 

Har en venn som er ferdig utdannet pilot, han er meget rolig for å si det sånn, ikke den som snakker mest.. men fyf, han er nok den personen som er mest løsningsorientert av de jeg kjenner! Smart kar.:) 

Anonymkode: 25614...30c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med veldig spesiell interesse for fly og går gjerne sin egen vei når det gjelder utdanning. må gjerne spare mye penger for å løse ulike sertifikater. Mer kronglete vei enn et ferdig lagt opp bachlor/master løp,men godt mulig det er bedre lagt opp idag for unge

Anonymkode: b0133...b2c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med personen over her. 
Dem er meget sterke psykisk, har gode holdninger og er ekte gentlemans. Og ikke minst, svært målrettet personer! Pilotene har nok ofret en del tid (både sosialt og penger) til å oppnå alle sertifikatene.. Gått sine egne veier.

Husker godt at det gikk en pilot foran oss i pøsregnet ute, utenfor flyterminalen. Han holdt døren for oss alle sammen ute i regnet. Rødmet..☺️

Anonymkode: 9fa0e...f6a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen! :) Hjelper veldig. 

-TS

Anonymkode: 4cb73...531

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke mange "rare" krav for å bli pilot? Jeg kjenner en som skulle bli det, han er supersmart. Jobber med faren hans. Men han kom ikke inn av en eller annen snodig grunn, det var et eller annet fysisk. 

Anonymkode: 0b137...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kult å være "sjef" og ha en drøss med pene, unge damer gående etter seg? 

Anonymkode: d4bb5...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner to piloter og i begge tilfellen var faren deres også pilot. Så for meg er pilot et  yrke som går i arv. 

Anonymkode: bc310...29a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært pilot, men har sluttet etter de siste års race to the bottom.

Anonymkode: cb6a0...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en pilot. En kvinne med bein i nesa og stålkontroll på livet, rolig, intelligent og intellektuell. Hun ønsket å bli pilot fra en flytur da hun var liten, og jobbet intenst mot målet. Samtidig er hun en herlig dame med rå sans for humor.

Anonymkode: 0d3e7...0f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...