Gå til innhold

Hvorfor er menn så glad i sillikonpupper og rumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg syntes det er så rart at menn liker dette så godt. Jeg vile syntes det var rimelig merkelig om en mann skulle ha sillokon tiss eller falsk sixpack. hadde rett og slett bydd meg helt i mot, men menn elsker jo plastikk. Hvorfor?

Anonymkode: 56ff9...a05

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann og silikonpupper eller andre kosmetiske operasjoner er total dealbreaker for min del. 

Anonymkode: f2a8d...0d4

• Liker 22
Skrevet

Men liker store naturlige pupper. Ikke silikonpupper.

Anonymkode: d0191...5b4

• Liker 6
Skrevet

Det er jo kvinner som liker silikonpupper. Menn liker fine faste pupper, kvinner liker svære melonpupper av silikon. Menn liker faste formfulle rumper. Kvinner liker å spise seg til svære bublegum rumper.

Anonymkode: c933d...e35

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror du har misforstått. Det er absolutt ikke alle menn som liker store pupper og rumpe. Det er to av tingene som er veldig individuelt når det kommer til preferanse. Tror små pupper og liten rumpe er like populært som store.

Og når det gjelder silikon er det neste omvendt, i det minste i min krets. Jeg og de fleste av mine kompiser ser på silikon som et stort minus.

Anonymkode: 4529f...d8d

• Liker 8
Skrevet

Det var mannen min som forventet at jeg skulle legge inn nye silikonproteser når de gamle kapslet seg etter amming. Jeg ble veldig lei meg innvendig, men valgte å holde munn og gå med på det. 

Anonymkode: c1171...2e3

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var mannen min som forventet at jeg skulle legge inn nye silikonproteser når de gamle kapslet seg etter amming. Jeg ble veldig lei meg innvendig, men valgte å holde munn og gå med på det. 

Anonymkode: c1171...2e3

Da er du dum.

Anonymkode: d46ba...784

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Kona mi fikk nye pupper etter at vi fikk barn. Hun har trent mage,rumpe og lår etter fødselen,så nå når hun la inn ny silikon er hun rett og slett fantastisk.

Anonymkode: 53a70...dd6

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Kona mi fikk nye pupper etter at vi fikk barn. Hun har trent mage,rumpe og lår etter fødselen,så nå når hun la inn ny silikon er hun rett og slett fantastisk.

jaja, men rosin blir hun nå til slutt uansett.

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

jaja, men rosin blir hun nå til slutt uansett.

Kan godt være,men med sunt kosthold og trening blir det lengre til.

• Liker 3
Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i denne påstanden.

Jeg legger mest vekt på smale ankler. Spesielt de som er trent i skisporet.

Anonymkode: b16c5...ae6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Haha tenk at hun gidder å slite seg ut på den måten for så å putte plastikk i kroppen for at du skal synes hun er fin. 

Anonymkode: 415e6...6a9

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Haha tenk at hun gidder å slite seg ut på den måten for så å putte plastikk i kroppen for at du skal synes hun er fin. 

Anonymkode: 415e6...6a9

Ingen tar vel skade av og trene......

Vi trener begge to,men forskjellige øvelser for forskjellige ting.  Men vi løper sammen .

• Liker 1
Skrevet

Menn er litt vanskelige å forstå seg på, eventuelt bare veldig dobbeltmoralske. De sier de liker naturlige damer, og kunne aldri vært sammen med noen som har falske pupper, falsk rumpe, fillers eller noe annet i samme kategori. Men hva slags damer er det mange sitter og sikler på i for eksempel sosiale medier? Ho, bimboer av typen operert, operert, operert. Er menn for enkle til å se at det er juks, eller er det det dobbeltmoral? 

Anonymkode: 17130...e86

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Alt dette handler vel mest om at en del menn syns det er viktigst hvordan hun ser ut og tenker at alt kan "fikses på" for enhver pris, mer enn at hun kan være som hun er og naturlig (på godt og vondt).

Dette er "ikke vær som du er, for du kan forbedres"-tankegangen. Samfunnet, reklamen, mediekjøret, trender, moteindustrien osv. i et nøtteskall. Noen legger seg bare flate for alt dette.

Det var ikke sånn for bare noen få tiår siden, så jeg ville ikke skylde på mannens natur heller. Det handler vel mest om en ensrettende påvirkning vi utsettes for, og at stadig færre tør å skille seg ut med egne meninger og aksept for kropper som ikke er "perfekte" nok.

Anonymkode: c27d7...ff7

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Menn er litt vanskelige å forstå seg på, eventuelt bare veldig dobbeltmoralske. De sier de liker naturlige damer, og kunne aldri vært sammen med noen som har falske pupper, falsk rumpe, fillers eller noe annet i samme kategori. Men hva slags damer er det mange sitter og sikler på i for eksempel sosiale medier? Ho, bimboer av typen operert, operert, operert. Er menn for enkle til å se at det er juks, eller er det det dobbeltmoral? 

Anonymkode: 17130...e86

Nettopp. Menn flest ser heller ikke forskjell på naturlige pupper og bra silikonpupper. De har ikke snøring. De liker å hevde at "huff liker ikke falske dukker" men så kan de kna på silikonpupper og tro at de er ekte. Menn er rare sånn sett, så det beste er å bare ikke bry seg. :P De er nok for enkle til å kunne se hva som er naturlig og ikke.

Anonymkode: 7a936...12f

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

jeg syntes det er så rart at menn liker dette så godt. Jeg vile syntes det var rimelig merkelig om en mann skulle ha sillokon tiss eller falsk sixpack. hadde rett og slett bydd meg helt i mot, men menn elsker jo plastikk. Hvorfor?

Anonymkode: 56ff9...a05

Hmm. Liker vi det? Nei, ikke denne karen!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nettopp. Menn flest ser heller ikke forskjell på naturlige pupper og bra silikonpupper. De har ikke snøring. De liker å hevde at "huff liker ikke falske dukker" men så kan de kna på silikonpupper og tro at de er ekte. Menn er rare sånn sett, så det beste er å bare ikke bry seg. :P De er nok for enkle til å kunne se hva som er naturlig og ikke.

Anonymkode: 7a936...12f

Da har de ikke knadd noe mye pupper.   Vi ekspertene ser det på lang vei.

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er mann og silikonpupper eller andre kosmetiske operasjoner er total dealbreaker for min del. 

Anonymkode: f2a8d...0d4

Jeg er mann og naturlige pupper er dealbreaker for meg, jo flere kosmetiske inngrep jo bedre men et minimumskrav er pupper og lepper

Anonymkode: 5ef98...a77

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er mann og naturlige pupper er dealbreaker for meg, jo flere kosmetiske inngrep jo bedre men et minimumskrav er pupper og lepper

Anonymkode: 5ef98...a77

Støtter 100%.

Det er forskjell på skikkelig menn og gutter.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...