Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg sliter noe helt vanvittig med å bli kvitt de siste kiloene etter 3 fødsler. Itilegg har jeg jo litt løs hud rundt magen er er generelt rimelig "slapp i fisken" Har ingen mu,ighet til å trene på helsestudio pga skade og ikke blir det særlig tid til trening hjemme heller med tre barn under 6 år. Derfor lurer jeg på å prøve elektroterapi, sammmen med kostholdsveiledning. Noen som har forsøkt dette? ga det resultat og hvor lenge måtte du eventuelt gå før du fikk det resultat du ønsket? Blir kjempeglad for svar, er ganske deppa etterhvert, føler meg tykk og lite attraktiv, det går veldig ut over hverdagen min, sexlivet er feks blitt ganske vanskelig pga komplekser. Vil legge til at min mann er fantastisk og sier gang på gang at aeg er vakker, han elsker meg som før osv... Men jeg trenger virkelig å bli kvitt disse kiloene og stramme opp. Klarer det ikke på egenhånd heller. Er villig til å betale ganske så mye.
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #2 Skrevet 26. oktober 2005 Hvis dette er trening med strøm, så vet jeg at slike apparater brukes for å trene opp personer med muskelsvikt. Effekten på friske mennesker er minimal. Liten digresjon; Elektroterapi?? De burde seriøst skifte navn på det. Elektrosjokkterapi er noe heeelt annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå