Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det mange menn som går etter kun utseendet, likevel hardnakket påstår de at de ikke gjør det, vell vell

Anonymkode: 26bff...372

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
visp skrev (På 2/19/2022 den 21.03):

På Bekkestua bor det jo stort sett pensjonister.

Nei, det stemmer ikke. Det er mange barnefamilier som bor i boliger på Gjønnes på Bekkestua. Bare for å ta et eksempel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Her var det mange menn som går etter kun utseendet, likevel hardnakket påstår de at de ikke gjør det, vell vell

Anonymkode: 26bff...372

Har du noen eksempler eller postet du i feil tråd?

• Liker 1
Skrevet

Blindern åpenbart. Og hippe områder som Torshov, St. Haugen, Bislett, Løkka, Gammelbyen osv. 

Generelt sett finner du flest pene damer der hvor det er mest unge folk.

Anonymkode: 877c6...de0

Gjest Annemor1444
Skrevet

De hotteste damene bor på Bøgda✌🏼😎

Skrevet

Bodde på Høvik verk en periode og der løper folk på joggetur hele tida. De fleste voksne der ser trent ut og har gode inntekter og..   

Anonymkode: 272c9...f98

Skrevet

De flotteste? Frogner. 

De hotteste? Grüner.

Anonymkode: 5115a...9ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bodde på Høvik verk en periode og der løper folk på joggetur hele tida. De fleste voksne der ser trent ut og har gode inntekter og..   

Ja, da spørs det om Manglerud og Bøler har noe å stille opp med på disse frontene. Men kan jo være trivelige folk der for det. Runde og trivelige.

Anonymkode: 5a6bf...2d0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, da spørs det om Manglerud og Bøler har noe å stille opp med på disse frontene. Men kan jo være trivelige folk der for det. Runde og trivelige.

Ja det tror jeg absolutt. 

AnonymBruker
Skrevet

Majorstua.

Jeg utfordrer en hver frisk mann til å gå igjennom Bogstadveien på en sommerdag uten å få ereksjon.

Anonymkode: ffa57...dee

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Serafin skrev (På 28.2.2022 den 0.24):

Nei, det stemmer ikke. Det er mange barnefamilier som bor i boliger på Gjønnes på Bekkestua. Bare for å ta et eksempel.

Ja, det er jo sant da. Men Gjønnes regnes vel som eget sted selv om det ligger rett rundt svingen:)

• 5 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2022 den 6.26):

Majorstua.

Jeg utfordrer en hver frisk mann til å gå igjennom Bogstadveien på en sommerdag uten å få ereksjon.

Anonymkode: ffa57...dee

Jeg prøvde, og det funket ikke. Men det gjelder jo nesten hele Oslo, utenom Stovner.

Skrevet

De holder så klart til på kg.

Anonymkode: 73127...2a9

• Nyttig 1
Skrevet

Grünerløkka og Frogner

Anonymkode: 4dc9f...2a9

Skrevet
visp skrev (På 19.2.2022 den 21.03):

Sentrum ja. Bekkestua er stort, med flust av barnefamilier

Anonymkode: a050f...730

Skrevet

I min tid var det mange pene studenter på Majorstua. Husker og er par pene fra Lambertseter og Drammen faktisk. Tror sør på Frogner er det mange pene. Rundt Bislett. Oslo har mange pene mennesker så vil ikke tro det er noen signifikant forskjell.

Skrevet

Jeg kan ikke gå på Storo uten å bli forelska. Drar alltid hjem med sommerfugler i magen. Vet ikke hvorfor det er så mye flott akkurat der, men det er det.

Anonymkode: cfeb2...20e

Skrevet
visp skrev (På 19.2.2022 den 21.03):

Kanskje ts foretrekker pensjonister?😉

Jeg ville dratt på en eller annen Egon eller noe lignende ts, du finner sikkert noe som passer deg der. 

Anonymkode: c18db...110

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kan ikke gå på Storo uten å bli forelska. Drar alltid hjem med sommerfugler i magen. Vet ikke hvorfor det er så mye flott akkurat der, men det er det.

Anonymkode: cfeb2...20e

Det er jo mange BI-studenter der. De er jo kjent for å være pene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...