Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss være ærlige -- Haugenstua når ikke helt opp til Nordstrand på dette området.

Jeg tør påstå at de flotteste damene vanligvis ikke flytter til Groruddalen. Hvis man da ikke skulle få en overvekt av damer fra Syria der. Men Torshov ser ut til å være inne i en god trend.

Eller hva med forstedene rundt byen, for eksempel Bekkestua?

Anonymkode: 5a6bf...2d0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du jeg tror ikke det er noen sammenheng som jeg kan se i alle fall.

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

La oss være ærlige -- Haugenstua når ikke helt opp til Nordstrand på dette området.

Jeg tør påstå at de flotteste damene vanligvis ikke flytter til Groruddalen. Hvis man da ikke skulle få en overvekt av damer fra Syria der. Men Torshov ser ut til å være inne i en god trend.

På Bekkestua bor det jo stort sett pensjonister.

• Liker 4
Skrevet

Her jeg bor (Lambertseter) er det nesten bare navere med utslitte klær. Tror det er bedre rundt Majorstua eller deromkring.

• Liker 1
Skrevet

Tror man må omtrent midt i byen eller helt utenfor. På østkanten er det knapt med interessante kvinner i sin beste alder, og typiske vestkantkvinner er helt ufattelig kjedelige.

Anonymkode: 9d59a...391

• Liker 2
Skrevet

De sentrale områdene innnenfor ring 3 eller rett utenfor. Finere damer på Vinderen/Smestad sammenlignet med Holmenkollen/Røa. Finere damer på Bekkelaget/Nordstrand sammenlignet med Abildsø osv. 

Der er damene mer veltrente og ser friskere ut. Mange urbane damer i 40-årene som ser fantastiske ut. 

Anonymkode: 1f982...3b2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Bekkestua er et gamlehjem.

Anonymkode: 1f982...3b2

• Liker 1
Skrevet

Logisk sett burde det være vestkanten, gitt at du der finner mer ressurssterke menn og kvinner generelt synes det er attraktivt hos menn. Samtidig er det nok færre unge i kostbare områder så kanskje vestkanten har de mest attraktive over en viss alder mens et noe billigere område har de mest attraktive når alder er tatt med i betraktningen. 

• Liker 1
Skrevet

Her på Frogner er det ihvertfall mange pene mennesker. 

Anonymkode: 5c29d...010

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Stovner senter. Der kryr det av snasne damer på halvannen meter.

Anonymkode: 2fec0...0a9

• Nyttig 1
Skrevet

Nordmarka

Anonymkode: 0fd64...8f6

• Liker 1
Skrevet

Frogner og St. Hanshaugen har generelt mange pene mennesker. Hvis du ser etter kvinner som er 40 eller deromkring, så blir det litt utenfor sentrum (Vinderen, Borgen, Ullern osv.).

Anonymkode: cd2fb...9a5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.2.2022 den 14.04):

Frogner og St. Hanshaugen har generelt mange pene mennesker. Hvis du ser etter kvinner som er 40 eller deromkring, så blir det litt utenfor sentrum (Vinderen, Borgen, Ullern osv.).

Anonymkode: cd2fb...9a5

Tok en tur innom den vestlige delen av Ullernåsen idag. Der er det mange eldre folk, men også noen sunne og friske damer rundt de 50.

Videre kjørte jeg ned til CC Vest for å rekke polet. Det området må jo være en hotspot.. har aldri sett den type kvinner på østkanten noensinne.

Skrevet

Frogner, Smestad, Slemdal, Ris

Anonymkode: fe42c...477

• Liker 1
Skrevet

Frogner, Slemdal, Holmenkollen, Frøen, Vinderen, Smestad og Majorstuen 👄

Anonymkode: a4499...26f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Frogner, Slemdal, Holmenkollen, Frøen, Vinderen, Smestad og Majorstuen 👄

Anonymkode: a4499...26f

De fineste genene samler seg gjerne opp i de fineste strøkene 💋

Skrevet

De peneste damene er på vestkanten, men damene med flotteste kroppene er på østkanten (i markanære områder)

Anonymkode: 48f22...270

• Hjerte 1
Skrevet
Ramona skrev (22 minutter siden):

Herregud 

Enig, klein tråd! 🤦‍♀️

Anonymkode: 72b6a...507

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...