Gå til innhold

Kan man skrive en framtidsfullmakt om sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gi en tredjepart fullmakt til å samtykke til sex for meg hvis jeg er ute av stand til det. 

Vil dette fjerne problemene med straffeloven?

Type hvis jeg havner i koma, vil jeg ikke at mine seksualpartnere skal risikere å bli straffet for voldtekt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ajarRun skrev (38 minutter siden):

Jeg vil gi en tredjepart fullmakt til å samtykke til sex for meg hvis jeg er ute av stand til det. 

Type hvis jeg havner i koma, vil jeg ikke at mine seksualpartnere skal risikere å bli straffet for voldtekt.

Laminér noe samtykkegreier og heng rundt halsen:laugh:

• Liker 1
Skrevet
visp skrev (24 minutter siden):

Laminér noe samtykkegreier og heng rundt halsen:laugh:

Jeg skal laminere noen samtykkegreier rundt halsen din ;)

• Liker 1
Skrevet
ajarRun skrev (14 minutter siden):

Jeg skal laminere noen samtykkegreier rundt halsen din ;)

Kinky greier, du må nesten fortelle mer om dette.

Anonymkode: ea9d3...674

• Liker 2
Skrevet

Mener du at dine seksualpartnere skal komme på sykehuset og knulle deg når du ligger i koma?? 🤣 Hver sin lyst...🤔

Anonymkode: a1f50...982

• Liker 16
Skrevet

Helt unødvendig. Muntlige avtaler er like bindende som skriftlige. 

Anonymkode: 1bc8a...866

Skrevet

Hva slags seksualpartnere har du egentlig!?? En som er villig til å ha sex med en helt urørlig pasient, liggende i koma? Det tror jeg ikke det er mange som er. I så fall måtte det vært en av typen du betalte for.

Anonymkode: d466e...59b

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva slags seksualpartnere har du egentlig!??

I en fantasiverden i onanitåka er sex mulig for de fleste.

Anonymkode: 8b90a...e12

• Liker 2
Skrevet
ajarRun skrev (På 19.2.2022 den 20.28):

Nei, det vil ikke fjerne problemene med straffeloven, i og med at en fremtidsfullmakt må holde seg innenfor lovens rammer.

Det er forbudt å ha sex med en person som ikke er i stand til å gi samtykke, og da kan det heller ikke nedfelles i en fremtidsfullmakt.

Anonymkode: e97b5...683

• Liker 10
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, det vil ikke fjerne problemene med straffeloven, i og med at en fremtidsfullmakt må holde seg innenfor lovens rammer.

Det er forbudt å ha sex med en person som ikke er i stand til å gi samtykke, og da kan det heller ikke nedfelles i en fremtidsfullmakt.

Anonymkode: e97b5...683

Da nekter loven frivillig sex og det er vel et angrep på menneskerettighetene. Man har rett på et seksualliv så lenge det er mellom to frivillige parter.  Personen i koma har jo samtykket. 

Skrevet

ønsker du å gi samtykke til sex om du ligger i koma???

Skrevet

Samtykke er ferskvare, og gjelder i øyeblikket.

Anonymkode: 68a81...f09

• Liker 8
Skrevet
Maleficenta skrev (5 timer siden):

ønsker du å gi samtykke til sex om du ligger i koma???

Ja, kuken min kommer ikke til å suge seg selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Samtykke er ferskvare, og gjelder i øyeblikket.

Anonymkode: 68a81...f09

Samtykket gjelder selvsagt til det trekkes tilbake. Det går jo ikke an at sexpartneren hele tiden skal si "ja, ja, ja, ...". 

ajarRun skrev (6 minutter siden):

Ja, kuken min kommer ikke til å suge seg selv.

Letteste er kanskje å skaffe et sexleketøy som alltid er rundt penisen din. Et leketøy som alltid suger deg og gir deg mulighet til å tisse. 

Anonymkode: e02a6...1c1

Skrevet

Hvorfor i alle dager har ikke denne tråden blitt slettet eller flyttet? 🤢

Anonymkode: 0b8d8...095

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Samtykket gjelder selvsagt til det trekkes tilbake. Det går jo ikke an at sexpartneren hele tiden skal si "ja, ja, ja, ...". 

Anonymkode: e02a6...1c1

Og her har vi grunnen til at sovevoldtekter skjer. Siden hun sa ja til sex for 4 timer siden, så gjelder det fortsatt. Eller?

Anonymkode: ccbcc...53f

• Liker 5
Skrevet

Problemet er at man snart må signere sex-fullmakter med bankID. Det blir vanskelig å håndtere dette i koma.

Anonymkode: d9040...b70

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 18.28):

Problemet er at man snart må signere sex-fullmakter med bankID. Det blir vanskelig å håndtere dette i koma.

Anonymkode: d9040...b70

Bare signer den før man havner i koma? 

Skrevet
On 2/21/2022 at 5:41 PM, AnonymBruker said:

Og her har vi grunnen til at sovevoldtekter skjer. Siden hun sa ja til sex for 4 timer siden, så gjelder det fortsatt. Eller?

Anonymkode: ccbcc...53f

Nei, sovevoldtekt er voldtekt. Det trådstarter ønsker er frivillig sex. 

Skrevet

Hva om du skriver under på at penisen din skal kuttes av om du kommer i koma. Så kan du også skrive under på at din seksualpartner skal få lov til å suge de avkappede penisen? Det er neppe voldtekt å suge på en avkappet penis. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...