Luckyme Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Jeg savner å kjøpe parfymer fra Fragrancedirect og Allbeauty. De hadde så utrolig godt utvalg av parfymer og knallgode priser som endte med mange blind kjøp😊 De har sluttet å sende til Norge, og etter nye tollsatser etc har jeg bestilt fra norske nettsteder eller kjøpt i parfymerier de siste tre årene. Jeg savner spenningen med å bestille parfymer basert på omtale uten å bli ruinert😂 Jeg har gjort noen veldig dyre blindkjøp fra norske nettsteder, og har finni ut at det er det ikke verdt🙈 Siste bomkjøp var diptyque til kr 850🥴 Er det noen som har andre steder å bestille fra? Har noen prøvd f.eks fragrancex.com? Tips taes imot med takk😀🙏😊
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Jeg bestilte en parfyme fra fragrancex for ca 1 år siden. Tok litt tid og man får selvsagt tollkrav på 2-300 kr. Ellers var jeg fornøyd. 1
kaledonia Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 Luckyme skrev (På 19.2.2022 den 20.27): Jeg savner å kjøpe parfymer fra Fragrancedirect og Allbeauty. De hadde så utrolig godt utvalg av parfymer og knallgode priser som endte med mange blind kjøp😊 De har sluttet å sende til Norge, og etter nye tollsatser etc har jeg bestilt fra norske nettsteder eller kjøpt i parfymerier de siste tre årene. Jeg savner spenningen med å bestille parfymer basert på omtale uten å bli ruinert😂 Jeg har gjort noen veldig dyre blindkjøp fra norske nettsteder, og har finni ut at det er det ikke verdt🙈 Siste bomkjøp var diptyque til kr 850🥴 Er det noen som har andre steder å bestille fra? Har noen prøvd f.eks fragrancex.com? Tips taes imot med takk😀🙏😊 Amazon.de 😄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå