AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Vi har planlagt å reise til Malaga i mars. Det var drittbillig( tur retur kostet 1980 kr for alle 4) kjøpte jeg. kona starter en ny jobb og skal ikke kunne å være med. Men jeg ønsker uanset. jeg sa jeg kan ta også barn og hu kan være alene bare 7 dager. Men hun vil ikke og ble kjempesur… hvis jeg ikke reiser, da skal jeg bli kjempeeeeeesur.. og absolutt skal vi krangle hva er min skyld da???? Anonymkode: 9a358...90b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vi har planlagt å reise til Malaga i mars. Det var drittbillig( tur retur kostet 1980 kr for alle 4) kjøpte jeg. kona starter en ny jobb og skal ikke kunne å være med. Men jeg ønsker uanset. jeg sa jeg kan ta også barn og hu kan være alene bare 7 dager. Men hun vil ikke og ble kjempesur… hvis jeg ikke reiser, da skal jeg bli kjempeeeeeesur.. og absolutt skal vi krangle hva er min skyld da???? Anonymkode: 9a358...90b Ikke rart det blir krig i verden. Ta med deg barna, reis og kos deg. Kona må jo jobbe uansett. Anonymkode: aa8dd...d7a 5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ikke rart det blir krig i verden. Ta med deg barna, reis og kos deg. Kona må jo jobbe uansett. Anonymkode: aa8dd...d7a Anonymkode: 9a358...90b 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vi har planlagt å reise til Malaga i mars. Det var drittbillig( tur retur kostet 1980 kr for alle 4) kjøpte jeg. kona starter en ny jobb og skal ikke kunne å være med. Men jeg ønsker uanset. jeg sa jeg kan ta også barn og hu kan være alene bare 7 dager. Men hun vil ikke og ble kjempesur… hvis jeg ikke reiser, da skal jeg bli kjempeeeeeesur.. og absolutt skal vi krangle hva er min skyld da???? Anonymkode: 9a358...90b Klart dere skal reise! Skulle da bare mangle. Kos dere i sola! Anonymkode: 6e99b...b87
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Skrevet 19. februar 2022 Her må dere snakke sammen. Hvorfor skal dere droppe å dra fordi kona har fått ny jobb? Kan hun ikke unne dere en ukes aleneferie? Anonymkode: ca219...6f4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå