Nøtteliten Skrevet 14. oktober 2002 #1 Del Skrevet 14. oktober 2002 Har alltid vært "plaget" av mørke ringer under øynene og uansett hvor mye/ lite jeg sover så er det det samme.. Har noen her noen tips som hjelper? Kremer, vitaminer ol? Skulle ønske jeg kunne se litt mer våken og utvilt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #2 Del Skrevet 14. oktober 2002 Du kan jo prøve l'oreals kremgele som heter Hydrafresh eye, den er ikke så veldig dyr, varer lenge. Den skal visstnok hjelpe mot mørke ringer under øynene. Bruker den selv, men jeg har ikke ringer under øynene, hos meg fungerer den utmerket mot poser som har en tendens til å komme hvis det har blitt litt for lite søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 14. oktober 2002 #3 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg bruker også denne loreal krem/gelen og er fornøyd, synes jeg har fått glattere hud under øynene også. Den koster 90- 100 kr på H&M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #4 Del Skrevet 15. oktober 2002 Moren min bruker en fra body-shop. "Lightening touch" tror jeg det er. Den skal visst være veldig bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #5 Del Skrevet 15. oktober 2002 Drikk nok vann! huden under øynene er tynn, og hos noen er den ekstra tynn. drikker du for lite, blir ringene mer fremtredende pga dehydrering. spis også nok grønt/frukt - har ikke den store troen på kremer osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #6 Del Skrevet 15. oktober 2002 Kremen som dere sier, skal den brukes når man får sorte ringer/poser under øya? Jeg mener om morgen når man ser helt trøtt ut? Eller regelmessig? Og uavhengig om man får pose under øya eller ikke den dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #7 Del Skrevet 15. oktober 2002 Den jeg skrev om forebygger/reparer ikke. Den bare skjuler. Ta den på om morningen, det skal hjelpe på ringene/posene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #8 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg bruker øyenkremen hver dag for å forebygge rynker og gi fuktighet. Men hos meg kan jeg se at den fungerer dersom jeg har poser under øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 16. oktober 2002 Kjøpte en øyekrem fra Nivea på H&M.. *håper den hjelper...... Er så kjedelig å bruke dekkstift, syntes ikke det blir noe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå