Gå til innhold

Mørke ringer under øynene


Nøtteliten

Anbefalte innlegg

Har alltid vært "plaget" av mørke ringer under øynene og uansett hvor mye/ lite jeg sover så er det det samme.. Har noen her noen tips som hjelper? Kremer, vitaminer ol?

Skulle ønske jeg kunne se litt mer våken og utvilt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Du kan jo prøve l'oreals kremgele som heter Hydrafresh eye, den er ikke så veldig dyr, varer lenge. Den skal visstnok hjelpe mot mørke ringer under øynene. Bruker den selv, men jeg har ikke ringer under øynene, hos meg fungerer den utmerket mot poser som har en tendens til å komme hvis det har blitt litt for lite søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også denne loreal krem/gelen og er fornøyd, synes jeg har fått glattere hud under øynene også. Den koster 90- 100 kr på H&M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Drikk nok vann! huden under øynene er tynn, og hos noen er den ekstra tynn. drikker du for lite, blir ringene mer fremtredende pga dehydrering. spis også nok grønt/frukt - har ikke den store troen på kremer osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kremen som dere sier, skal den brukes når man får sorte ringer/poser under øya? Jeg mener om morgen når man ser helt trøtt ut? Eller regelmessig? Og uavhengig om man får pose under øya eller ikke den dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den jeg skrev om forebygger/reparer ikke. Den bare skjuler.

Ta den på om morningen, det skal hjelpe på ringene/posene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker øyenkremen hver dag for å forebygge rynker og gi fuktighet. Men hos meg kan jeg se at den fungerer dersom jeg har poser under øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en øyekrem fra Nivea på H&M.. *håper den hjelper......

Er så kjedelig å bruke dekkstift, syntes ikke det blir noe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...