Gå til innhold

Dele posisjon på sms eller ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter at kjæresten min var utro, ble vi enige om å dele posisjonen med hverandre. Hans utroskap skjedde ikke bare en, men flere ganger. Jeg har hatt vansker med å stole på han. Det er nå ca 4 mnd siden han var på hytte tur med ei venninne, som visstnok var en god venn og som han bedro meg med. De gangene han var på turer med henne, ville han slutte å dele posisjonen. Nå har vi hatt nedtur ang tillitt fordi jeg fant en tlf hjemme hos han som han tidligere kontaktet meg via og utga seg som «Per» Dette var etter en utroskap hendelse, jeg gikk i vranglås og slettet og blokkerte han fra alt. Han har kontantkort inni denne tlf. Da han ble konfrontert, gikk han i lås og ville ikke vise meg innholdet på den. Jeg blir veldig usikker på hva han driver med? Nå har han visstnok levert den inn til skroting hos forhandler.. Vi har den siste uken etter dette med tlf hatt betenkningstid. Han ønsker en ukes pause der vi slutter å dele posisjon. Men jeg føler dette vondt og mener det er en tillitts erklæring at vi deler posisjonen  og burde være null problem. Han mener han burde få den tilliten av meg uten at vi deler posisjon. Dersom dette er hans krav i vår stille tenke uke, blir det fra min side slutt, jeg klarer det bare ikke og trenger mye lengre tid til å bearbeide alt som skjedde og få tillitt igjen. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 63aa7...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har hatt vansker med å stole på han?? Ja, han er jo ikke til å stole på!

Det med å dele posisjon syns jeg rett og slett er perverst! Det er bare helt sykt! Men nå snakker jeg generelt.

Den typen du holder på med burde du vel ha fjernet for lenge siden.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå. Han er nok enda utro. Du har uansett ingen tillit til han lengre, og hva er poenget da?

Anonymkode: 214f5...3ce

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hjelper det med posisjon?

Skal du overvåke ett voksent menneske 24 timer i døgnet for at det ikke skal være utro?

Hva er poenget?

Hvor lenge hadde du tenkt å gjøre det?

Han angrer jo ikke engang. Nei vil du beholde denne kjæresten, kan dere like godt ha åpent forhold først som sist.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bestemme deg for å stole på han. Hjelper ikke å fortsette forholdet når du må følge med på alt han gjør. Det er ikke riktig vei å gå.

Du gjør det slutt og finner deg en mann som mener at du er bra nok. 

Din utro kjæreste av en drittsekk ser på deg som søppel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kruspersilletaco

Jeg tenker at han har planer som han ikke vil at du skal finne ut av. Hvorfor orker du å være i et slikt forhold? Hvorfor orker du å overvåke ham? Hvorfor vil du være sammen med en utro drittsekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart å stole på han. Og etter så mange tillitsbrudd hadde jeg rett og slett tenkt at denne mannen ikke var verdt å dele resten av livet mitt med.

Anonymkode: 0177a...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Etter at kjæresten min var utro, ble vi enige om å dele posisjonen med hverandre. Hans utroskap skjedde ikke bare en, men flere ganger. Jeg har hatt vansker med å stole på han. Det er nå ca 4 mnd siden han var på hytte tur med ei venninne, som visstnok var en god venn og som han bedro meg med. De gangene han var på turer med henne, ville han slutte å dele posisjonen. Nå har vi hatt nedtur ang tillitt fordi jeg fant en tlf hjemme hos han som han tidligere kontaktet meg via og utga seg som «Per» Dette var etter en utroskap hendelse, jeg gikk i vranglås og slettet og blokkerte han fra alt. Han har kontantkort inni denne tlf. Da han ble konfrontert, gikk han i lås og ville ikke vise meg innholdet på den. Jeg blir veldig usikker på hva han driver med? Nå har han visstnok levert den inn til skroting hos forhandler.. Vi har den siste uken etter dette med tlf hatt betenkningstid. Han ønsker en ukes pause der vi slutter å dele posisjon. Men jeg føler dette vondt og mener det er en tillitts erklæring at vi deler posisjonen  og burde være null problem. Han mener han burde få den tilliten av meg uten at vi deler posisjon. Dersom dette er hans krav i vår stille tenke uke, blir det fra min side slutt, jeg klarer det bare ikke og trenger mye lengre tid til å bearbeide alt som skjedde og få tillitt igjen. Hva tenker dere? 

Du burde kvitte med deg med en idiot som ikke elsker deg, men liker ha flere damer på en gang. Gjør det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hva tenker dere? 

At du burde ta ansvar for ditt eget liv, og din egen lykke, og ikke minst lære å sette grenser for deg selv.

Anonymkode: e26e0...e37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke ett problem med å stole på han, du KAN ikke stole på han. Det er to helt ulike ting. 

Anonymkode: f0a87...3d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere to bør ikke være sammen

Han er utro, han elsker deg ikke

Og du er så usikker på han at du ønsker makt og kontroll for å føle deg trygg.

Ingen bør være i et forhold med noen de ikke blir elsket av. Og du bør ikke prøve å tvinge ham til å elske. Ingen av dere eier hverandre.

Jeg vill hørt på ham denne gangen, gå heller fra dette rotet -du er ung, det kommer andre mennesker inn i livet ditt! Finn deg heller et forhold som føles lett og fint og bra og trygt! Ikke kast bort tiden din på alt dette! Dere er feil for hverandre, rett og slett!

Anonymkode: ec95f...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...