Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke blitt behandlet godt som arbeidstaker i bedrifter. Og selvsagt kvier at jeg igjen møte på det. 

Hva bør jeg tenke på når jeg blir neste gang ansatt? Eller er det smartest å bytte karriere?

Anonymkode: 660ae...1db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hva problemet er. Hvorfor blir du ikke behandlet bra? 

Anonymkode: a7084...9ec

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger hjelper det å bytte miljø, men det er ikke sikkert at gresset er grønnere på den andre siden alltid. 

Som ansatt er vi også en del av et arbeidsmiljø, og må være med på å lage et bra miljø, det er ikke bare jobben sitt ansvar. 

Det er som regel bra folk de fleste steder. 

Anonymkode: 78c2f...40c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen ganger hjelper det å bytte miljø, men det er ikke sikkert at gresset er grønnere på den andre siden alltid. 

Som ansatt er vi også en del av et arbeidsmiljø, og må være med på å lage et bra miljø, det er ikke bare jobben sitt ansvar. 

Det er som regel bra folk de fleste steder. 

Anonymkode: 78c2f...40c

Jeg har nok sett det verste som finnes og erfart det. Men har lært noe. Men kommer ikke til å være naiv mer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har ikke blitt behandlet godt som arbeidstaker i bedrifter. Og selvsagt kvier at jeg igjen møte på det. 

Hva bør jeg tenke på når jeg blir neste gang ansatt? Eller er det smartest å bytte karriere?

Å bytte bransje/karriere kan hjelpe, det kommer an på om det er slik i hele bransjen eller ikke. Noen bransjer er notoriske for dårlig arbeidsmiljø, andre bransjer ikke. Så det kommer helt på hva du jobber med i dag. 

Anonymkode: 28f40...a5c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Å bytte bransje/karriere kan hjelpe, det kommer an på om det er slik i hele bransjen eller ikke. Noen bransjer er notoriske for dårlig arbeidsmiljø, andre bransjer ikke. Så det kommer helt på hva du jobber med i dag. 

Anonymkode: 28f40...a5c

ja, sant, jeg vil ikke tilbake dit. Notoriske dårlige arbeidsmiljø er god beskrivelse. Klart det har fått konsekvenser for min karriere. Dermed vil jeg ikke tilbake dit. Jeg vil jobbe, og glede meg til jobben. 

Men det var noe jeg ikke visste før jeg startet på den veien. 

Jeg skulle nok valgt ett annet yrkesfag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...