AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Noen som vet hva dette koster sånn ca? Jeg har brukt briller i ca et år, litt sånn av og på, men vil nå bruke de mer. Jeg ser at synet har endret seg, så trenger nye (jeg liker ikke de jeg gar, så vil ha helt nye). Jeg har bestemt at jeg vil ha ett par klare, ett par fargeskiftende, og ett par litt sportslige med fargeskiftende flass for sykkel, jogging og fjellturer. Hvis jeg regner med at brillene mine koster 4000 per stk vil et brilleabonnement koste meg ca 12960 på to år +utkjøp briller = 1900 = ca 14900. Jeg regner med å ha en synstest i året. Hva vil glassbytte og justering av briller koste vanligvis? Jeg prøver å finne ut hva som vil lønne seg. Anonymkode: e5c1f...50b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 Hos Specsavers var det dyrere å bytte glass i noen briller jeg allerede hadde, enn å kjøpe nye. Da var det i kombinasjon med kampanje på nye. Jeg har progressive glass. Anonymkode: 63614...a1d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hos Specsavers var det dyrere å bytte glass i noen briller jeg allerede hadde, enn å kjøpe nye. Da var det i kombinasjon med kampanje på nye. Jeg har progressive glass. Anonymkode: 63614...a1d Såpass ja. Jeg prøver vel egentlig å finne ut om et slikt abonnement vil lønne seg. Jeg sliter med å finne briller jeg liker - så jeg har ikke lyst å bytte dem ut så ofte når jeg først har funnet noen jeg liker. Så da vil jeg heller bare bytte glass. Anonymkode: e5c1f...50b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 Jeg tok ny synstest og ble glad for en unnskyldning til å kjøpe nye briller, jeg 😊 De sier vel synstest hvert andre år, kan jo hende de har fått inn noe du liker siden sist da? 😊 Anonymkode: 63614...a1d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok ny synstest og ble glad for en unnskyldning til å kjøpe nye briller, jeg 😊 De sier vel synstest hvert andre år, kan jo hende de har fått inn noe du liker siden sist da? 😊 Anonymkode: 63614...a1d Det er mange fine briller som jeg skulle ønske jeg kunne ha. Men jeg passer best i barnebriller fordi jeg har smalt ansikt, så utvalget begrenser seg veldig. Solbrillene mine er faktisk barne/ungdomsbriller. Rødme Anonymkode: e5c1f...50b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 Abonnement lønner seg aldri. Anonymkode: db68a...832
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #7 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Abonnement lønner seg aldri. Anonymkode: db68a...832 Hvorfor ikke? Anonymkode: e5c1f...50b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå