AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Til de minste? Er det normale klær i størrelse, stoff og fasong? Anonymkode: 556ea...bf4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 Har ikke handlet der til de minste, men har handlet en del til både meg selv og barn fra 5år oppover. Normale størrelser, stoff og fasong. Både barna og jeg er fornøyd med klærne herfra. Anonymkode: 28dca...043
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 Jeg kjøpte en regnjakke der til bæring og graviditet. Den er ikke vanntett i sømmene. Anonymkode: 87564...044 1
prettylittlemisfit Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 Har ikke handla til barn, men til meg selv, en gang. Så fikk jeg plutselig regning på noe jeg ikke hadde bestilt, og da jeg ringte for å spørre sa hun at enten måtte jeg betale, eller gå til politiet for noen hadde bestilt en pakke i mitt navn.. 900kr.. Kanskje jeg var uheldig, men det var heller ikke den beste kvaliteten på klærne. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå