AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Er det noen der ute som alltid må bruke spesialsåler som har tips til hvor man får kjøpt pensko uten hel der man kan skifte ut sålen? Vil så gjerne ha sko til penkjolene mine, men kan ikke gå uten spesialsåler. Anonymkode: c5fc8...c90
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det noen der ute som alltid må bruke spesialsåler som har tips til hvor man får kjøpt pensko uten hel der man kan skifte ut sålen? Vil så gjerne ha sko til penkjolene mine, men kan ikke gå uten spesialsåler. Anonymkode: c5fc8...c90 Hvor pene skal de være? Jeg bruker disse som pensko om sommeren https://www.myfeet.no/sko/uttagbar-sale/green-comfort-marina-mary-jane-cross-strap-black?_gl=1*1hcj9ax*_up*MQ..&gclid=cjwkcaiax8kqbhageiwad3eip07f2fxmzo1xpsk392ldery_wdvw4gk4mp9kzn1rnbgrb_v90wjnxroce_4qavd_bwe , og bruker lave boots om vinteren https://www.myfeet.no/sko/uttagbar-sale/aaltonen-ankle-boots-nappa-wool-black?_gl=1*1jyjmar*_up*MQ..&gclid=cjwkcaiax8kqbhageiwad3eip07f2fxmzo1xpsk392ldery_wdvw4gk4mp9kzn1rnbgrb_v90wjnxroce_4qavd_bwe Anonymkode: cc6a6...cf9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 Ja, jeg kjøper skinnsko som er store i størrelsen Anonymkode: a4a9e...b62
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg kjøper skinnsko som er store i størrelsen Anonymkode: a4a9e...b62 Det kommer nok helt an på hvilke spesialsåler man har. Mine er ganske tykke, så da hjelper det lite å kjøpe store størrelser. Kan ikke bruke sko der det ikke går an å bytte ut innersålen, uansett hvor store de ellers er. Vet ikke om sålene til TS er tykke, men hun spør spesifikt om sko der man kan bytte ut innersålen. Anonymkode: cc6a6...cf9
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Skrevet 19. februar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det kommer nok helt an på hvilke spesialsåler man har. Mine er ganske tykke, så da hjelper det lite å kjøpe store størrelser. Kan ikke bruke sko der det ikke går an å bytte ut innersålen, uansett hvor store de ellers er. Vet ikke om sålene til TS er tykke, men hun spør spesifikt om sko der man kan bytte ut innersålen. Anonymkode: cc6a6...cf9 Mine er 1,5 cm på det tykkeste for å utligne benlengdeforskjell, samt tilpasset for hallux valgus og ødelgt metatarse Anonymkode: a4a9e...b62
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #6 Skrevet 19. februar 2022 Takk for tips! Sålene mine er ganske tykke bak, så problemet med pensko er ofte at skoene glipper på helen, eller at de blir for trange over vristen fordi sålene mine er tykkere enn vanlige såler. Ts Anonymkode: c5fc8...c90
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #7 Skrevet 19. februar 2022 Hva med å ta med deg sålen til butikken og se? Jeg må også kunne bytte ut sålene, så jeg tok de med på skosjappa og fant med meg 3 par, 1 i høye hæler faktisk. Hun jenta var en engel og hjalp meg i sikkert 1,5 timer for å finne noe som funka. Men det var skinnsko alle sammen, lettere å få til å passe også da de utvider seg litt uten å revne. Anonymkode: cc670...025
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #8 Skrevet 19. februar 2022 Jeg er jevnlig innom flere ulike skobutikker, og ta runden og sjekker om det er uttagbar såle på de jeg syns er fine. Jeg finner ofte gåsko/skoletter/tursko og en sjelden gang sandaler, men ikke pensko. Spør her fordi noen kanskje vet om merker eller nettbutikker de vet har slike sko. Ts Anonymkode: c5fc8...c90 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #9 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er jevnlig innom flere ulike skobutikker, og ta runden og sjekker om det er uttagbar såle på de jeg syns er fine. Jeg finner ofte gåsko/skoletter/tursko og en sjelden gang sandaler, men ikke pensko. Spør her fordi noen kanskje vet om merker eller nettbutikker de vet har slike sko. Ts Anonymkode: c5fc8...c90 Hva med å få hjelp av en skomaker til å ta sålene ut av fine sko? Kunne det vært en mulighet å sjekke om det er mulig? Anonymkode: cc670...025
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå