Gå til innhold

Regresjonsterapi

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har gjort dette? Hva er din erfaring og hvordan har dette påvirket det ettertid? Har du fått "healet" det du kom for? Har du fått svar og/eller nye innsikt som gjorde at livet ditt har forandre seg etter kant? Hvem gjorde du dette med og er det noen som du kunne anbefale?

Jeg tror på dette, men har kun prøvd den "tradisjonelle" hypnose og det har dessverre ikke funket for meg. Jeg har aldri kommet meg dypt nok og fått vite noe som helst, faktisk. Det er litt ironisk, med tanken på at jeg mediterer til vanlig. Er det noe tips du evt. kan dele? Vurderer jo reiki som healing form før jeg drar til en slik session, så hvis noen har mening om dette, del gjerne erfaringen. Trenger sårt, sårt hjelp her🙁💔

Har endel traumer som stammer fra nesten fødselen av og tom. når jeg ble 18 år. Så har mye bagasje med meg og mye som må jobbe med og ønsker å bli frisk og er klar for å gå videre i livet, men det virker som om universet har dessverre ikke gjort dette så lett for meg 🙃😑Mistenker også på noe fra tidligere traumer som ikke stammer fra dette livet, men kan ikke være 100% før jeg er "der", kan man si.

Anonymkode: fa55f...ed5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...