Gå til innhold

Pulsklokke og vektstang

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Kva kostar dei billigaste pulsklokkene?

Kva kostar det for ei vektstang, og kor mykje kostar det for vekter til å ha på stanga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FrøkenJuliet skrev:
Tror du får en enkel pulsklokke fra ca 200 kr. Vektstang vet jeg ikke.. tror ikke det er så dyrt.

Søkte litt på kelkoo.com men fann ikkje ut av så mykje... Søs ønskar seg pulsklokke til jul, og eg skulle gjerne gitt det til henne! :) Men 200 var jo ikkje gale då! Kor får eg tar i ei så billig klokke?

Det er forresten eg som ønsker meg vektstang. Treng stang og slike dingsar som held på plass vektene og ca 2x5kg, 2x2,5kg og 2x1,25kg med vekter. Kor kan eg få tak i dette til ein ok pris mon tro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrøkenJuliet skrev:
Vektstang får du helt sikkert på sportsbutikker. Samme med pulsklokker. ;)

Det er ikkje så mange sportsbutikkar her eg bur, forstår du....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrøkenJuliet skrev:
Ok, skjønner. Hmm... da vet jeg ikke desverre. Lykke til med å finne det hvertfall.

Jo takk for det! Kan leite litt på nett og håpe på at nokon spreke KG-brukarar kan komme med gode tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du må tenke på før du kjøper noe er at en pulsklokke er ikke bare en pulsklokke. Det er mange forskjellige typer, ettersom hva slags trening man skal bruke dem til og hva man ønsker at klokken skal måle/vise.

Ta en titt på disse sidene så kanskje du kan finne ut hvilken type hun trenger.

http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?p=bohp&d=367

http://www.pulsklokke.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På www.xxl.no har de nok det du leter etter. Men - vekter er sikkert ikke det lureste å bestille på nett, ser for meg at frakten blir dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vektstang her

Rimelige pulsklokker finner du feks her

Akkurat når det gjelder pulsklokker kan det være ok å legge i litt mer, Polar har en del bra, men det spørs jo selvsagt hva hun skal bruke den til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...