Gå til innhold

Beholde kontakt med tidligere kollegaer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp sluttet i jobben, som jeg har vært i i to år. Mye jeg var misfornøyd med fra ledelsens side, men kollegaene var hyggelige. 
Jeg kom meg raskt ut, og pga hjemmekontor traff jeg ikke kollegaene igjen etter oppsigelsen. Så det ble jo brått, men samtidig er ikke dette mennesker jeg nødvendigvis ønsker å holde kontakten med. Noen i samme situasjon? Er det noe å tenke mer på, i forhold til å si «ha det» til kollegaene, eller bare fortsette videre i den nye jobben?

Anonymkode: c82f5...f22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan holde kontakten med noen på feks linkedin. Noen av mine beste venner idag er folk jeg har jobbet sammen med på et tidspunkt. Men mange jeg har jobbet med har jeg ingen kontakt med idag. 

Anonymkode: bf459...d1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du kan holde kontakten med noen på feks linkedin. Noen av mine beste venner idag er folk jeg har jobbet sammen med på et tidspunkt. Men mange jeg har jobbet med har jeg ingen kontakt med idag. 

Anonymkode: bf459...d1b

Takk. Ja jeg får se. Greia er vel at jeg synes kollegaene var greie nok, men antakelig ikke noen jeg ønsker å bruke tid på å holde så mye kontakt med egentlig. MEN føler bare litt dårlig samvittighet fordi jeg sluttet…Men, sånn er jo også arbeidslivet. Når lederne ikke gjør noe for å gi de ansatte gode arbeidsforhold så blir det jo mange som slutter 😌

Anonymkode: c82f5...f22

Skrevet

Blir det samme for meg. Slutter pga ledelse og flytter likevel til ny by. Skal nok ikke ha kontakt med kollegaene, jeg ble aldri ordentlig kjent med dem selv etter å ha jobbet der ett år. 

Anonymkode: 7a44d...511

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...