AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Ønsket meg en Norrønna jakke i bursdagsgave da jeg har hørt mye skryt om den. Fikk en jakke i dun. Etter den knapt har blitt brukt så kom det løse tråder i sømmene, og det kom 2 små hull i den. Jeg har ikke gått i skogen, så den kan ikke ha hektet seg fast i en gren. Uansett, leverte jakken til en Norrønna butikk. Ansatte i butikken sa at det kunne hende den ble reparert. Jeg sa at jeg er jo ikke interessert i at jakken skal bli reparert, det virker jo som det en produksjons-feil i stoffet. Ansatt sa at det kan virke sann, men han sa at mest sannsynlig ville dem fikse det på fabrikken. Er det noen som har erfaring med det merket her? Jeg syns det er utrolig kjipt å ha fått en gave til flere tusen kr, for å så bli ødelagt når den knapt er brukt. Syns også det er ekstra kjipt, om den skal repareres om det er en svakhet i stoffet 🙄 Anonymkode: 76b33...aed
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ønsket meg en Norrønna jakke i bursdagsgave da jeg har hørt mye skryt om den. Fikk en jakke i dun. Etter den knapt har blitt brukt så kom det løse tråder i sømmene, og det kom 2 små hull i den. Jeg har ikke gått i skogen, så den kan ikke ha hektet seg fast i en gren. Uansett, leverte jakken til en Norrønna butikk. Ansatte i butikken sa at det kunne hende den ble reparert. Jeg sa at jeg er jo ikke interessert i at jakken skal bli reparert, det virker jo som det en produksjons-feil i stoffet. Ansatt sa at det kan virke sann, men han sa at mest sannsynlig ville dem fikse det på fabrikken. Er det noen som har erfaring med det merket her? Jeg syns det er utrolig kjipt å ha fått en gave til flere tusen kr, for å så bli ødelagt når den knapt er brukt. Syns også det er ekstra kjipt, om den skal repareres om det er en svakhet i stoffet 🙄 Anonymkode: 76b33...aed Etter forbrukerkjøpsloven har selger to rettsforsøk før du kan heve kjøpet og få pengene tilbake eller ny vare. Anonymkode: baecf...48f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå