Gå til innhold

Huden min smaker bittert

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg VET at dette er skikkelig rart. Men huden min har i det siste fått en bitter smak. Merka det først på leppene. Også skulle jeg bare slikke noe mat av fingeren, og fikk en skikkelig bitter smak i munnen. Alt mat smaker helt vanlig. Det er kun huden min som smaker skikkelig stygt. Går ikke an å vakse det av. 

Hva i all verden er dette?? Har noen andre opplevd?

Anonymkode: 6f119...6fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du fått noen andre til å smake?

Ville gått til legen tror jeg.

Anonymkode: 9deae...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt hund i sikkert 20år til sammen, enda til gode å smake på hunden min.. wtf 😂

Anonymkode: 7691b...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har hatt hund i sikkert 20år til sammen, enda til gode å smake på hunden min.. wtf 😂

Anonymkode: 7691b...79f

Les en gang til, du…

Anonymkode: 649fb...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det være feks hårprodukter som har kommet på huden? Hva skjer hvis du dusjer, er smaken der fortsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Annonse

Hei! Har du funnet ut av dette? Helt sykt, - det smaker altså så vondt/bittert av fingrene mine. Skulle bare slikke av litt kakedeig. Har merket det før og, men da trodde jeg det var rester av noe lotion eller noe. Nå har jeg vasket hendene flere ganger,- det smaker virkelig sånn av huden min. Kjent det på leppene og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere? Gjennomgått korona gir smaksforstytrelser og luktendfinger. Kanskje noe av dette som spiller inn?

her er smak omtrent borte og lukt nede på 20% av deg det var før. Hatt Alfa-Delta og Omikronvarianten. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei! Har du funnet ut hva det var som gjorde den vonde smaken?

Jeg har hatt det likedan noen dager, det kommer og går, verst på ettermiddagen/kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...