AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Min søster har en kjæreste. De har vært sammen i noen år, men bor ikke sammen. Hun irriterer seg mye over han og jeg hører på og støtter henne. Han er ofte hos henne men gjør ikke noe. Sover lenge og hjelper ikke til. Dette har jeg hørt på i mange år. Hvis hun er syk tilbyr han seg aldri å hjelpe til med f eks å handle. Hvis hun spørr så sier han at han må jobbe overtid. Dette skjer hver gang. Nå har hun hatt korona i 1 uke. Jeg har vært på apotek for henne og butikk denne uka. Nå ringte hun å sa at hun trenger toalettpapir. Da måtte jeg bare spørre om ikke kjæresten kunne hjelpe. Han bor nærmere henne. Men han hadde arbeidetshelg. Da måtte jeg bare si at det er dårlig st han ikke hjelper henne. Var dumt at meg å plumpe ut med det? Har irritert meg lenge Anonymkode: 3d8f8...420
Nymerïa Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 Jeg vet ikke om jeg hadde tatt det opp på den måten og spesielt ikke når hun var syk. Men jeg hadde kanskje sagt at jeg var lei av å høre på klagingen hennes over han når hun ikke hadde tenkt å gjøre noe med det. Jeg hadde ikke gidda å fortsette med å være klagemuren hennes. 7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 Dårlig gjort av deg å lytte i årevis og ikke si noen ting, for derette å plumpe ut når hun er syk. Selv hadde jeg flirt av at noen faktisk gikk tom for dopapir, etter alt fuzzen som har vært med hamstring. Hadde spurt om hun ikke husket å hamstre for 50 år i 2019, og så hadde jeg kjøpt dopapir til henne med et glis. Anonymkode: f0825...9d5
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Dårlig gjort av deg å lytte i årevis og ikke si noen ting, for derette å plumpe ut når hun er syk. Selv hadde jeg flirt av at noen faktisk gikk tom for dopapir, etter alt fuzzen som har vært med hamstring. Hadde spurt om hun ikke husket å hamstre for 50 år i 2019, og så hadde jeg kjøpt dopapir til henne med et glis. Anonymkode: f0825...9d5 Jeg har nevnt det før også. Men ikke i klartekst Anonymkode: 3d8f8...420
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Skrevet 19. februar 2022 Neida. Fullt forståelig det, synes jeg. Anonymkode: d30ad...60a 3
Gjest O.G. Skrevet 21. februar 2022 #7 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 19.2.2022 den 13.49): Min søster har en kjæreste. De har vært sammen i noen år, men bor ikke sammen. Hun irriterer seg mye over han og jeg hører på og støtter henne. Han er ofte hos henne men gjør ikke noe. Sover lenge og hjelper ikke til. Dette har jeg hørt på i mange år. Hvis hun er syk tilbyr han seg aldri å hjelpe til med f eks å handle. Hvis hun spørr så sier han at han må jobbe overtid. Dette skjer hver gang. Nå har hun hatt korona i 1 uke. Jeg har vært på apotek for henne og butikk denne uka. Nå ringte hun å sa at hun trenger toalettpapir. Da måtte jeg bare spørre om ikke kjæresten kunne hjelpe. Han bor nærmere henne. Men han hadde arbeidetshelg. Da måtte jeg bare si at det er dårlig st han ikke hjelper henne. Var dumt at meg å plumpe ut med det? Har irritert meg lenge Anonymkode: 3d8f8...420 Nei, hun er ilag med en fyr som ikke bryr seg mye om henne, og hun vet om det innerst inne og tyr til deg istedenfor kjæresten sin når det er noe og det er ikke helt rett det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå