Gå til innhold

Elektrikkerpriser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Aha, men siden alle stikkontaktene er satt opp slik må jeg gå over til enkeltstikk på alle stikkontaktene? Eller er det bare at arbeidet blir større om jeg ønsker dobbeltstikk?

Anonymkode: 0c257...0e4

Hvis du ønsker dobbeltstikk må du enten bruke forhøyningsramma jeg linket til (bygger 4cm ut fra vegg) ellers må veggen åpnes opp og da får du all jobben med sparkling, maling, lister osv. Jeg tviler på at elektrikeren klarer å få montert en 1,5 boks uten å åpne veggen siden eksisterende boks må fjernes. 

Fortsetter under...

-jk- skrev (2 minutter siden):

Hvis du ønsker dobbeltstikk må du enten bruke forhøyningsramma jeg linket til (bygger 4cm ut fra vegg) ellers må veggen åpnes opp og da får du all jobben med sparkling, maling, lister osv. Jeg tviler på at elektrikeren klarer å få montert en 1,5 boks uten å åpne veggen siden eksisterende boks må fjernes. 

Jaokay, så med forhøyningsrammen trenger jeg ikke noe elektriker i hus også får jeg dobbel stikk?

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jaokay, så med forhøyningsrammen trenger jeg ikke noe elektriker i hus også får jeg dobbel stikk?

Joda, du må ha elektriker for å bytte men du får da doble stikk uten at det blir mye jobb ut av det. Men det blir ganske dominerende stikkontakter da, i forhold til de enkle stikkene. Evt. kan du jo gå for en blanding og velge doble bare der det er behov. 

Vi har stort sett bare enkle stikk i hele huset, bortsett fra på enkelte steder der det står flere enkle ved siden av hverandre i samme ramme (opptil 10 stk. på ett sted, f.eks bak TV-benken). Med unntak av på kjøkkenet og ved TVen har vi ikke noe særlig utstyr som plugges fast i stikkontakter, nesten alt lys er koblet fast. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...