AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Hva tenker KG om aldersforskjellen på ca 13-14 år i vgtv serien `av med maska`? For de som ikke har sett den så handler konseptet om Bernt Hulsker på 44 år som skal finne seg en ny kvinne i sitt liv. Damerne som stiller opp i sjekkeprogrammet er stort sett ca 30 år. Anonymkode: d313a...f5d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 Tenkter ikke noe spesielt over det. Bernt Hulsker virker som en artig skrue, og ser ut som hvilken som helst 44 åring. Han var jo ganske ærlig på at de kvinnene var over hans liga også. Jeg er tipper det der ikke er seriøst, men et humorprogram. Om ikke så er det jo kjekt for han Anonymkode: d8728...2fd
skreppamedleppa Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 Bryr meg virkelig ikke om hvem andre mennesker velger å være sammen med. Funker det for de to i forholdet altså Bernt Hulsker og den eventuelle dama så flott for de. De er vel alle voksne selvstendige mennesker som klarer å finne ut av slikt på egenhånd. Damene som melder seg på antar jeg at synes han er en likande kar da. Og så må en vel ikke helt glemme at det er litt humor inn i bildet her... Morten Ramm, Bernt Hulsker og dyrekostymer i et og samme konsept, altså... Men sånn generelt 13, 14, 15 år... Jeg er ikke så innmari konservativ og regelrytter på aldersforskjeller i et forhold. Som sagt funker det for de to som faktisk er i forholdet så er jo det smell fett, trenger ikke å lage seg problemer på vegne av andre hele tiden... 1
Babyface Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 Har ikke tenkt på aldersforskjellen. Men du har skjønt at det er et humorprogram med manus og ikke et reelt sjekkeprogram? Damene er ekte nok, men det er fortsatt et humorprogram basert på diverse realityprogrammer. 1
Anyanka Blue Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 Selv om det var fokus på humor, betyr ikke det at Bernt & damene ikke var der for å få et forhold, minste forskjellen var vel 2 år, største var 14 år, og det er virkelig ingen problem i mine øyne hvis 2 personer er myndige & liker hverandre... egentlig ikke noe jeg har tenkt på, men blir spennende å se hvem som vinner da, og om det holder, jeg har allerede min favoritt 🐧🦅 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #6 Skrevet 22. februar 2022 Anyanka Blue skrev (På 20.2.2022 den 19.20): Selv om det var fokus på humor, betyr ikke det at Bernt & damene ikke var der for å få et forhold, minste forskjellen var vel 2 år, største var 14 år, og det er virkelig ingen problem i mine øyne hvis 2 personer er myndige & liker hverandre... egentlig ikke noe jeg har tenkt på, men blir spennende å se hvem som vinner da, og om det holder, jeg har allerede min favoritt 🐧🦅 Hei Blekkspruten. Anonymkode: 2c4c7...e46 1
MapleSirup Skrevet 22. februar 2022 #8 Skrevet 22. februar 2022 Det er da ingenting å stusse over…🙅🏽♀️ 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #9 Skrevet 22. februar 2022 I seg selv er konseptet på lavgir. Samt en uprofesjonelt utgave av personligheter som leter etter en arbeidsplass. På en arena så skal dem opptre Som profesjonell men så innhenter grusomhetene inn over dem, og dem blir ikke ansett som tillitsfulle. Jeg vil tro alle som var med i programmet var godt betalt. Anonymkode: 3328e...708
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #10 Skrevet 22. februar 2022 Synes det er greit at damene er over 30 i alle fall. Anonymkode: ec910...851
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #11 Skrevet 27. februar 2022 bryr meg ikke noe særlig... Anonymkode: 5d8ef...1ef
Gjest AprilRyan Skrevet 27. februar 2022 #12 Skrevet 27. februar 2022 Her er de jo voksne alle sammen. Jeg antar at kvinner på 30 klarer å avgjøre selv om de synes aldersforskjellen er for stor eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå