Gå til innhold

Fotograf og frisør på lillehammer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

vi skal gifte oss på Lillehammer. Har lyst på et litt utradisjonelt brudebilde, har vært på gulesider og funnet navn og nr. til flere fotografer. Men jeg lurer på om noen kan anbefale en flink fotograf?

Og til Lillehammerbruder, jeg bor i Oslo, og kjenner ikke til frisørsalongene på Lillehammer. Er det noen som har spesialisert seg på å pynte brud?

veldig takknemlig for svar :blunke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Jeg bor i Bærum og giftet med på Lillehammer, da min mann er derfra...

Jeg anbefaler sterkt fotograf Olsen. De har ei jente, som heter Kirsti og hun er kjempekoselig og kreativ !!!!!

Frisør, snakk med Laila på Mamselle !!! Hun er også å anbefale på det varmeste !!!

Lykke til !!!

Rannei

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg giftet meg på Lillehammer i sommer og er UTROLIG SUPER KJEMPEFORNØYD med det min frisør gjorde. Jeg sa og pekte på bilder, og jeg fikk det AKKURAT som jeg ville!!! Hun sminket meg også, og det ble bare HELT PERFEKT!!!! Fikk MASSE skryt også for det hun hadde gjort. Hun heter Hege, og holder til på City frisør i Røislimoen. (på senteret ved bensinstasjonen der...) Er du interessert kan du få tlf nr av meg.

LYKKE TIL!!

Klemmer fra et lite troll

Skrevet

Tusen takk for svar/tips. Har notert meg navnene, skal nok finne telefonnummerne. Kanskje dere kan anbefale et band eller lign. også? IKKE Danseband... IKKE enslig kar med keybord, og IKKE enslig mann med trekkspill!

Takk...

Gjest Anonymous
Skrevet

Band på Lhmr ?....

Tja, jeg kan anbefale svogeren min's band !!! De er 6 gutter som spiller litt av hvert. Akkurat kommet med ny singel nå som ligger på nr. 1 på hdmarkstoppen, eller hva det heter...

Her er websiden deres :

http://www.bluemajor.com/

Kontakt dem gjerne ved Tom og hils fra Rannei. :)

Skrevet

De virket veldig åroffe og ålrighte! Men også veldig dyre ut..... Vet du hva de bruker å ta for lignende oppdrag?

Skrevet

De virket veldig proffe og ålrighte! Men også veldig dyre ut..... Vet du hva de bruker å ta for lignende oppdrag?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen.

Tør jeg ikke å uttale meg om... Kommer an på varighet o.l.

De spiller ofte på klubber, bryllup, og spiller fast innimellom på Beito.

Send dem en mail og spør da vel. Det koster ikkeno... :))

Rannei

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg skal gifte meg på Lillehammer, er det noen som har bilder tatt av en lokal fotograf som det går an å ta en titt på her i forumet?

cecilie

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skal også gifte meg på Lillehammer og er på utkikk etter en frisør. Er ikke flink til å sminke meg selv, så jeg er helt avhengig av å ha noen som er dyktige på det området også. Er det noen som har erfaring med en salong som heter studio M?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...