AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 To spørsmål: jeg har noen kinker jeg vil få utløp for nå som jeg er singel. Tips til å møte noen trygt fra nakenprat? Noen tips? Erfaringer? Og: er det en måte å motta penger på anonymt? Som ikke involverer telefonnr? Og ikke kontant/møtes/avsløre min informasjon? Tenker hvis en fyr vil, og tenner på å, betale for et bilde så skal han få lov til det. Jeg må bare finne ut av det praktiske. Er vant til å ha en deilig seksuell reise i forhold, men vil prøve meg litt på egenhånd anonymt nå… Setter stor pris på alle tips og triks😊 Anonymkode: 85aee...0b3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 Naturligvis er det flere måter å motta penger på anonymt; man gjør som spionene gjorde under de kalde krigen, og oppretter en hemmelig postkasse på et offentlig, men likevel skjult sted, og legger pengene i kontanter i en konvolutt der. Andre måter å kommunisere på er at hvis du setter deg på en bestemt benk i parken, vil du finne et eksemplar av gårsdagens Dagbladet der. Nederst på side 23 finner du et notat om hvor brevet ditt skal leveres. Hvis du går forbi muren på Akershus festning klokken 19, vil du i en sprekk i den vestlige muren finne en sammenbrettet papirlapp. I ord 3, 6 og 8 på tredje linje finner du adressen hvor du kan hente et brev fra meg med en liten overraskelse i form av et nakenbilde. Se etter et innlegg på Kvinneguiden neste onsdag rundt klokken 22 om baking av berlinerboller, og sett sammen forbokstavene i fjerde avsnitt i åpningsinnlegget til et ord. Der vil du finne mer informasjon. Flere som sikkert hadde satt mer pris på dette enn den vanlige, kjedelige kontakten folk har idag. Anonymkode: ca991...ec3 7
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 Hvordan møte noen trygt: Møt dem alltid først offentlig. På en cafe, restaurant, pub whatever. Fortell en venn du stoler på, at du har tenkt å møte vedkommende, når og hvor. Og avtal et tidspunkt hvor du sender en sms med at alt er ok. Anonymkode: db58d...871 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå