AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #41 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De juletrea var jo fine egentlig! Anonymkode: f0193...df3 Ja 🥰 Og ofte kan man finne billig ullgarn som kan toves (altså ikke superwashbehandlet garn) til halv pris eller enda billigere Sandnes Tove garn selges til halv pris nå både hos Gretes håndarbeid, Norwegianspirit og hos flere. Hoy har dette tovbare ullgarnet til kr 8,70 i outleten men kun i fargen lilla til den prisen: https://www.hoy.no/p/Storm tykk ull/storm-tykk-ull-storm-tykk-ull/805-509 Anonymkode: 0b87d...c16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #42 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg ble så nysgjerrig på garnet ts Kan du si hvilke farger det er eller poste bilder av garnet? Anonymkode: 0b87d...c16 Dette er de nøstene jeg kom over. Godt mulig jeg har mer av sånt i et skap et eller annet sted, men håper kanskje ikke det 😆 Anonymkode: f0193...df3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #43 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette er de nøstene jeg kom over. Godt mulig jeg har mer av sånt i et skap et eller annet sted, men håper kanskje ikke det 😆 Anonymkode: f0193...df3 Takk for bilde ♥️ De nøstene er virkelig vakre 🥰 Jeg håper at du lager deg noe vakkert med de garnnøstene ♥️ Anonymkode: 0b87d...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #44 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er de nøstene jeg kom over. Godt mulig jeg har mer av sånt i et skap et eller annet sted, men håper kanskje ikke det 😆 Anonymkode: f0193...df3 Jeg ville ha prøvd (for å se hvordan det blir) å lage en dusk til en strikkelue i et av de garnene på bildet 😘 Jeg tror at det kan bli veldig fint. Anonymkode: 0b87d...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #45 Del Skrevet 20. februar 2022 Noen selger noen nøster Sandnes chili her om noen får lyst til å prøve det garnet https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=245647810 Anonymkode: 0b87d...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #46 Del Skrevet 20. februar 2022 Disse er laget i Sandnes Funny https://www.sandnesgarn.no/puff-1 Anonymkode: 0b87d...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #47 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg ville ha laget mange små skatter av de nydelige garnene 🥰 1. Strikke/hekle hårbånd/hårstrikk og sette i elastikk i det. 2. Strikke/hekle mobilveske med puse-effektgarn i striper sammen med annet garn (feks ull som toves eller bomull eller hamp feks). 3. Strikke/hekle putetrekk med puse-effektgarn i kombinasjon med andre garn. 4. Strikke/hekle en topp puse-effektgarn i kombinasjon med andre garn. Men først ville jeg ha laget noen prøvelapper for å se hvordan det tar seg ut. Anonymkode: 0b87d...c16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå