Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2005 #1 Skrevet 25. oktober 2005 Hvordan er dette med å laste ned sanger?Mannen mener det er lov å laste ned sanger så lenge det ikke er noe vi selger videre, men det er ikke lov å legge ut sanger.. noen som vet?
minienthe Skrevet 26. oktober 2005 #2 Skrevet 26. oktober 2005 det er vel forbudt å laste ned og såvidt jeg vet
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #3 Skrevet 26. oktober 2005 Ja, jeg har også forstått det slik... Men hvorda nfinner de ut av det...?
Gjest Den undrende Skrevet 26. oktober 2005 #4 Skrevet 26. oktober 2005 Neimen, har det vært endring i loven da? Nedlastning er lov, opplastning er ikke lov. Det vil si at du fint kan laste ned, men ikke dele det med andre. Men er man med i et fildelingssystem så er det vanskelig å ha a uten b.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #5 Skrevet 26. oktober 2005 Er jo endel som lar deg laste ned selv om du ikke gir bort noe selv... Det har ihvertfall jeg "hørt"...
Gjest Den undrende Skrevet 26. oktober 2005 #6 Skrevet 26. oktober 2005 Er jo endel som lar deg laste ned selv om du ikke gir bort noe selv... Det har ihvertfall jeg "hørt"... ← Jeg sa det var vanskelig, ikke umulig.
minienthe Skrevet 26. oktober 2005 #7 Skrevet 26. oktober 2005 det finnes huber på DC++ som har null i share, men det du finner der er ofte der etter
Cronos Skrevet 27. oktober 2005 #8 Skrevet 27. oktober 2005 Det faller vel inn under Åndsverksloven. Sjekk Lovdata. Det er gjens oppfatning om at det er lov å laste ned, men ikke lov å dele ut (så lenge det er åndsverk - noen tillater jo at det deles).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå