Gå til innhold

IPL hårfjerning hjemme - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vil dele erfaringene sine med IPL hårfjerning hjemme?

Hva er resultatet?

Er det verdt det?

Hvilken type har dere prøvd?

Ser det har kommet mye nytt på markedet i det siste, blant annet Braun, Silkemyk og Alvaskin som det reklameres mye for...

Anonymkode: 1bd32...292

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Philips lumea advanced, og er fornøyd. Er jo litt jobb å bruke den («vinduet» er lite, så tar tid å bruke på større områder) men hårene forsvinner.

Anonymkode: 21fd3...e7c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har Philips lumea advanced, og er fornøyd. Er jo litt jobb å bruke den («vinduet» er lite, så tar tid å bruke på større områder) men hårene forsvinner.

Er hårene permanent borte eller kommer de tilbake? For eksempel, du bruker den ikke på vinteren og da kommer de tilbake etter den lange perioden uten noe behandling :) 

Anonymkode: 71192...41a

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er hårene permanent borte eller kommer de tilbake? For eksempel, du bruker den ikke på vinteren og da kommer de tilbake etter den lange perioden uten noe behandling :) 

Anonymkode: 71192...41a

Min skal brukes en gang i måneden for at hårene skal holde seg borte. Først brukes den hver 14. dag noen ganger for å få bort hårene, og så 1 gang per måned. Slutter du helt må du begynne på «nytt». Jeg sluntrer nok litt unna nå i vinter og tar sjeldnere enn hver måned, og hårene holder seg ganske bra borte. Men det varierer mellom stedene på kroppen og sikkert fra person til person.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min Philips Lumea Prestige, håre holder seg borte når man bruker den fast. Har dog vært litt sløv nå i vinter, så må begynne på  nytt igjen snart 😅 Men absolutt verdt pengene, mye mindre arbeid med å bruke den 12 ganger i året enn å shave flere ganger i uka 😅👏

Anonymkode: 13456...401

Skrevet

Det er vinteren det er best å bruke den, da huden er på sitt blekeste og hårene på sitt mørkeste. Vær heller supernøye om vinteren, så kan man være litt sløv om sommeren.

Anonymkode: 154f3...496

Skrevet

Jeg bruker Braun slik pro Expert 5. brukte den hver gang jeg shavet meg i ca et ahalvt år. Etter det shavet jeg meg kanskje 1 gang i mnd og var alltid hårfri. Nå har jeg ikke brukt den siden i sommer og trenger nesten ikke shave meg. Har noen få lange hår jeg må fjerne i blandt. Skal prøve å markere det det fortsatt vokser så de også blir borte. Poenget mitt er hos meg er håret blitt borte permanent.

Nå er jeg veldig blek og hadde kraftig mørk hårvekst (har pcos) og har lest at det er mest effektivt på blek hud med mørkt hår. Så kanskje derfor.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...