Anonym35 Skrevet 19. februar 2022 #1 Del Skrevet 19. februar 2022 (endret) Hei. Ville du ha byttet en roborock s7+ (med tømmestadjon) i en roborock 7maxv som kommer på markedet snart? Jeg har kjøpt en 7+, men vurderer å heller bytte den inn i en ny god og dyrere støvsuger som også har kamera. Jeg har to barn og bor i en 80 kvadrat stor leilighet. Lurer derfor på om jeg kan klare meg uten tømmestastadjonen. Kan jeg det? Eller trenger jeg tømmestasjon? Ville dere byttet i den nyeste modellen som har bedre funksjoner? Tømmestadjon er vel mest for dem med større hus? Endret 19. februar 2022 av Anonym35 Angrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 19. februar 2022 #2 Del Skrevet 19. februar 2022 Jeg har en lav (litt eldre modell) altså uten en slik tømmestasjon av den enkle grunn at den står plassert under et skap og er helt usynlig når den ikke et i bruk. Det haddde ikke vært mulig med en tømmestasjon som ikke passer inn der. For meg er det mye viktigere enn å slippe å tømme beholderen en gang i uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Del Skrevet 19. februar 2022 Vi hadde s5 og har vært veldig fornøyd, bytta nettopp til s7+ og er kjempefornøyd så langt. Var ikke klar over at det kom en ny nå snart. Anonymkode: 8cd3e...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym35 Skrevet 19. februar 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 19. februar 2022 Er det et problem at den ikke har kamera? Den nye blir veldig dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå