Gå til innhold

Hvit strek nr to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

vi skal sende bort barna på ferie med besteforeldre i vinterferien og besteforeldrene er fortsatt litt nervøse for covid. Tenkte derfor at vi alle tester oss først så er vi iallefall litt mer sikre. 
begge barna har nå fått hvite streker der strek nr to skal være. Jeg regner jo med dette bare har med fargen å gjøre og at de er negative men vil bare høre om andre har lik erfaring og at de faktisk da er negative?

D7F67578-516B-4FAD-A987-A2B3D0EE5F26.thumb.jpeg.e3a7d84e13811ba4eceb6c3e51661970.jpeg

2E136EC6-004E-43A6-B9A6-928A20E3FC18.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Strek er strek. Sønnen min fikk positiv pcr med sånne streker. 

Endret av Xfreya
Skrevet
Xfreya skrev (6 minutter siden):

Strek er strek. Sønnen min fikk positiv pcr med sånne streker. 

Selv sånne som er helt hvite?

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det har ikke noe å si hvor svak eller sterk streken er, to streker er positiv test. 

Skrevet
Athena79 skrev (15 minutter siden):

Det har ikke noe å si hvor svak eller sterk streken er, to streker er positiv test. 

Skjønner. Disse er liksom ikke svake da det er liksom en tjukk helt hvit strek Midt i det rosa. Nesten som fargen sitter igjen alle steder bortsett fra i den reagensbrønnen hvor streken skal vises 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville tatt en ny test.. Syntes det er snodig at den skal være hvit og dermed positiv. Så jeg ville tatt en til.. 

Skrevet

Ta en til, eller regn den som positiv 😉

Skrevet
Blingblingtahei skrev (6 minutter siden):

Jeg ville tatt en ny test.. Syntes det er snodig at den skal være hvit og dermed positiv. Så jeg ville tatt en til.. 

Ak90 skrev (1 minutt siden):

Ta en til, eller regn den som positiv 😉

Da her vi tatt nye av et annet merke og de var negative 👍🏻

• Opprett ny...