AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Var på fest her om dagen, det var min bursdag og en venninnes, siden vi har bursdag samme uken. Siden det var delt fest, var det også endel folk jeg ikke har møtt før der. En av hennes venners venner, var veldig på meg. Han holdt meg hardt i låret når han satt ved siden av meg, så jeg ble veldig ukomfortabel og flyttet meg. Etter å ha flyttet seg rundt festen etter meg hele kvelden, så kom han bort til meg mens jeg ventet på doen. Doen var i enden av gangen, så jeg sto der alene. Han holdt begge hender på veggen, på siden av nakken min. Han var veldig nær og prøvde å “overbevise” meg om at jeg skulle bli med han hjem. Når jeg sa nei, så tok han ene armen min, og holdt den så hardt at jeg ennå har blåmerker igjen fra det ( en uke senere ). Heldigvis kom en jeg har møtt et par ganger før, og jeg klarte å signalere til han om at jeg trengte hjelp. Han sa fra til han, og holdt seg nær meg resten av kvelden. Så hurra! Men en av venninnene mine, som så alt og jeg sa i fra til , den kvelden, om slik han fyren oppførte seg… Dro hjem til han den kvelden. Hun sa det var fordi - Han ville helt klart ha seg noe den kvelden, så han var garantert til å si ja til henne . Og fordi han var pen , var det vel strengt tatt ingen grunn for meg å si nei til han. Og nå er hun litt sur på meg fordi jeg tydeligvis ikke “unner” henne å ha sex, fordi jeg er “bedre” enn henne eller noe. Er ikke dette litt merkelig? Jeg følte meg faktisk ikke trygg rundt han her, og jeg blir bare forvirret av hele situasjonen. Er det noen av dere kvinner som hadde gjort det samme som henne? Når du ser en mann oppføre seg slik mot dine venninner? Anonymkode: e7560...7ef
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 Det er bare dårlig selvfølelse fra hennes side. Ikke legg mer i det og behold vennskapet. Anonymkode: 188e1...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 Og nei, jeg ville ikke gjort som henne, men vet flere som ville gjort det dessverre. Av behov for bekreftelse. Anonymkode: 188e1...5e0 1
Gjest Blondie65 Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 Jeg skjønner ikke problemstillingen. Har du glemt å fortelle noe - f.eks. at du ser ned på henne for å ha sex med kveldens "tar ikke nei for et svar"-fyr og har signalisert det? Hvis ikke er det da virkelig ikke noe å bry seg med - hun fikk sex. Han fikk sex. Du slapp å ha sex. Alle burde være glade. Hvorfor er det en greie?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Skrevet 19. februar 2022 Blondie65 skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke problemstillingen. Har du glemt å fortelle noe - f.eks. at du ser ned på henne for å ha sex med kveldens "tar ikke nei for et svar"-fyr og har signalisert det? Hvis ikke er det da virkelig ikke noe å bry seg med - hun fikk sex. Han fikk sex. Du slapp å ha sex. Alle burde være glade. Hvorfor er det en greie? Jeg skjønte heller ikke problemet. Ts ville ikke ha sex med ham, men venninnen ville. Virker som ts fortalte venninnen om sin opplevelse, så venninnen hadde noe informasjon om hva slags type hun muligens dro til. Anonymkode: 722fe...409 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #6 Skrevet 19. februar 2022 2 minutter siden, Blondie65 said: Jeg skjønner ikke problemstillingen. Har du glemt å fortelle noe - f.eks. at du ser ned på henne for å ha sex med kveldens "tar ikke nei for et svar"-fyr og har signalisert det? Hvis ikke er det da virkelig ikke noe å bry seg med - hun fikk sex. Han fikk sex. Du slapp å ha sex. Alle burde være glade. Hvorfor er det en greie? Det er vel en greie fordi denne fyren oppførte seg såpass ubehagelig som han gjorde. Om en av mine venninner hadde sett noe sånt, ville de vel heller tatt en prat med meg og spurt om jeg hadde det åkei og om det gikk bra med meg, ikke dratt hjem med ham. Han fremstår ikke helt god. Altså: problemstillingen handler ikke om å få sex eller ikke, men at hun valgte å dra hjem med en fyr som oppførte seg dårlig. Det kan kanskje oppleves som noe illojalt? Anonymkode: f5874...e8a 3
Gjest Blondie65 Skrevet 19. februar 2022 #7 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vel en greie fordi denne fyren oppførte seg såpass ubehagelig som han gjorde. Om en av mine venninner hadde sett noe sånt, ville de vel heller tatt en prat med meg og spurt om jeg hadde det åkei og om det gikk bra med meg, ikke dratt hjem med ham. Han fremstår ikke helt god. Altså: problemstillingen handler ikke om å få sex eller ikke, men at hun valgte å dra hjem med en fyr som oppførte seg dårlig. Det kan kanskje oppleves som noe illojalt? Anonymkode: f5874...e8a Er det TS som synes venninnen er rar eller er det venninnen som er sur på TS? Det er mulig jeg må ta på ekstra lesebriller, for jeg får ikke det helt frem i hovedinnlegget. Hvis det er TS som er sur på venninnen sliter jeg med å forstå det. Hvorfor i all verden er du sur på noen som har lavere standard enn deg selv? Hvis det er venninnen som er sur på TS, skjønner jeg ikke problemstillingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå