Gå til innhold

Anal stimuli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen jeg er sammen med nå, elsker analstimuli. Han fikk meg til å gjøre det med han med min dildo. Overraskelsen var stor. Hans orgasmer ble helt ubeskrivelig, de er bare helt enorme. Han skriker helt vilt og skjelver mye, en helt annen type orgasme enn det jeg var vant med. Det tenner meg også og jeg gjør det så gjerne, digger å se han nyte det så grenseløst. Men hva skjer? Andre menn som også har samme opplevelse analt?

Anonymkode: b12c4...222

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får mest sannsynlig en prostataorgasme. De føles i følge min mann helt annerledes enn en "vanlig" orgasme. 

Skrevet

Prostataorgasme er en myte, akkurat som G-punktsorgasme. Sannsynligvis er fyren skaphomse siden han hyler og skriker sånn over å få noe i ræva.

Anonymkode: d4dfb...f7d

Skrevet

Er det ikke egentlig sånn at det bare er menn som kan få denne type orgasme da vi har prostata? Kvinner kan vel nyte det fordi det gir noe mer helhetlig til opplevelsen i form av det forbudte og at det er deilig å gå skikkelig på do, men er vel strengt tatt bare menn som faktisk kan komme av det. Eller tar jeg feil? Jeg blir litt nysgjerrig når du skriver sånn som dette.. Føler jeg burde prøve..

Anonymkode: 59503...08d

Skrevet

Jeg har vurdert leketøy som stimulerer prostata, men jeg kjenner terskelen er stor for meg. Har vokst opp med at kun homofile menn nyter analsex/stimuli, og selv om verden går videre så kjenner jeg at det er vanskelig å ta steget.

Har sett flere anbefalinger om at det er veldig behagelig stimuli så jeg er helt klart nysgjerrig...

Anonymkode: 994e0...bd6

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det ikke egentlig sånn at det bare er menn som kan få denne type orgasme da vi har prostata? Kvinner kan vel nyte det fordi det gir noe mer helhetlig til opplevelsen i form av det forbudte og at det er deilig å gå skikkelig på do, men er vel strengt tatt bare menn som faktisk kan komme av det. Eller tar jeg feil? Jeg blir litt nysgjerrig når du skriver sånn som dette.. Føler jeg burde prøve..

Kvinner har ikke prostata, så nei, de kan ikke oppleve dette sånn som det er mulig for menn. Men man mener vel at kvinnene på sin side kan oppleve noe liknende ved stimulering av g-punktet, og de kan ejakulere væske som inneholder stoffer som likner dem som er i sædvæsken fra prostata. Men hos mannen er jo dette en større kjertel med en bedre forstått og definert funksjon. Hvordan hhv. g- punktorgasmer og prostataorgasmer oppleves og om de likner på hverandre blir det vel vanskeligere å si noe om. 

Anonymkode: d608a...58d

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har vurdert leketøy som stimulerer prostata, men jeg kjenner terskelen er stor for meg. Har vokst opp med at kun homofile menn nyter analsex/stimuli, og selv om verden går videre så kjenner jeg at det er vanskelig å ta steget.

Har sett flere anbefalinger om at det er veldig behagelig stimuli så jeg er helt klart nysgjerrig...

Anonymkode: 994e0...bd6

Dersom du er ledig på markedet eller ser etter dame, ikke gjør det!

Det er ikke alle damer som digger dette, selv om det er naturlig - i og med at dere har et G-punkt der. 
Det er så forferdelig mye rumpefokus i dag, ser ut som at «once you go black, you never go back». Det har jo med hva man er komfortabel med, men flere damer ønsker ikke det fokuset.

Får sikkert masse kjeft nå, men vi er forskjellige! Akkurat som at noen menn ikke klarer å slikke eller å fingre ei jente. Dere kan jo påstå at de er skaphomser, i såfall er de som liker anal like mye skaphomser..

Anonymkode: 97a44...302

Gjest Warrior
Skrevet

Det er normalt å få sterk orgasme av det. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Prostataorgasme er en myte, akkurat som G-punktsorgasme. Sannsynligvis er fyren skaphomse siden han hyler og skriker sånn over å få noe i ræva.

Nei det er ikke en myte. 

At noen skriker mer enn andre har ingenting med legning å gjøre. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Dersom du er ledig på markedet eller ser etter dame, ikke gjør det!

Det er ikke alle damer som digger dette, selv om det er naturlig - i og med at dere har et G-punkt der. 
Det er så forferdelig mye rumpefokus i dag, ser ut som at «once you go black, you never go back». Det har jo med hva man er komfortabel med, men flere damer ønsker ikke det fokuset.

Får sikkert masse kjeft nå, men vi er forskjellige! Akkurat som at noen menn ikke klarer å slikke eller å fingre ei jente. Dere kan jo påstå at de er skaphomser, i såfall er de som liker anal like mye skaphomser..

Anonymkode: 97a44...302

Det er helt uten risk å eksperimentere med dette alene for å finne ut av om det er interessant eller ikke. Det behøver ikke å komme i konflikt med sex ellers eller bli noe man "må ha".

Og nei, det er ikke homo å utforske sin egen kropp som heterofil mann på jakt etter intense orgasmiske opplevelser. Dette er evt. bare mentale sperrer som man enten kvitter seg med eller lar seg stoppe av.

Min erfaring er at det er en så helt annen greie enn øvrig sex jeg har opplevd, at det like godt kan være jeg nøyer med meg det som et innslag i solosex. Jeg har hatt en Aneros i mange år og brukt den bare alene mange ganger. Og har hatt veldig intense opplevelser med den. Men definitive prostataorgasmer har jeg bare fått til et par ganger på veldig mange forsøk. Ellers har det bare vært som en ekstremt langvarig "nesten der"-følelse. Jeg har opplevd det som en kjempekode å knekke, og jeg vet ikke hvordan jeg fikk det til skikkelig de gangene det skjedde. 

Men da jeg skjønte at kona var klar for mer anal lek etter at vi ikke hadde snakket om det på mange år, lot jeg det bare stå til og fortalte henne om mine erfaringer. Hun syntes det var helt kult. Jeg vet bare ikke hva hun evt. kan få til, for jeg har erfart at prostataorgasmer har vært utrolig tidkrevende og krevd et veldig eget fokus som jeg ikke vet om jeg får til i den settingen. Så vet ikke, kanskje det kan bli et innslag i par-sex for oss, men kanskje ikke. 

Tror ikke så mye på at det behøver å ødelegge noe i et forhold hvis man har en sunn åpenhet og nysgjerrighet rundt hverandres seksualitet. Men det er tydeligvis både menn og kvinner som blir psyket ut noe veldig av dette, så det får enhver selv finne ut av. 

• Liker 1
Skrevet

Elsker at madammen kjører på med dildo i rumpa mi.

Skjønner ikke hvorfor damer ikke liker å få stake i hull nr 2.

Anonymkode: c998f...019

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er helt uten risk å eksperimentere med dette alene for å finne ut av om det er interessant eller ikke. Det behøver ikke å komme i konflikt med sex ellers eller bli noe man "må ha".

Og nei, det er ikke homo å utforske sin egen kropp som heterofil mann på jakt etter intense orgasmiske opplevelser. Dette er evt. bare mentale sperrer som man enten kvitter seg med eller lar seg stoppe av.

Min erfaring er at det er en så helt annen greie enn øvrig sex jeg har opplevd, at det like godt kan være jeg nøyer med meg det som et innslag i solosex. Jeg har hatt en Aneros i mange år og brukt den bare alene mange ganger. Og har hatt veldig intense opplevelser med den. Men definitive prostataorgasmer har jeg bare fått til et par ganger på veldig mange forsøk. Ellers har det bare vært som en ekstremt langvarig "nesten der"-følelse. Jeg har opplevd det som en kjempekode å knekke, og jeg vet ikke hvordan jeg fikk det til skikkelig de gangene det skjedde. 

Men da jeg skjønte at kona var klar for mer anal lek etter at vi ikke hadde snakket om det på mange år, lot jeg det bare stå til og fortalte henne om mine erfaringer. Hun syntes det var helt kult. Jeg vet bare ikke hva hun evt. kan få til, for jeg har erfart at prostataorgasmer har vært utrolig tidkrevende og krevd et veldig eget fokus som jeg ikke vet om jeg får til i den settingen. Så vet ikke, kanskje det kan bli et innslag i par-sex for oss, men kanskje ikke. 

Tror ikke så mye på at det behøver å ødelegge noe i et forhold hvis man har en sunn åpenhet og nysgjerrighet rundt hverandres seksualitet. Men det er tydeligvis både menn og kvinner som blir psyket ut noe veldig av dette, så det får enhver selv finne ut av. 

TS. Åh har ikke vist at orgasme analt kalles prostata orgasme, måtte Google det.

Typen og jeg har ikke noe problem å ha analsex på han når vi har sex. Vi har ingen sånn greie med homofile tanker, vet bare det er veldig godt for han. Klart det krever litt forberedelser og det tar lang tid på han hver gang, derfor har vi dette mer som kryddersex. Som jeg skrev, det tar lang tid med han, men gjør det mer enn gjerne. Det pirrer også meg utrolig mye å oppleve det som skjer med han. Det tar lang tid før orgasmen kommer, men det er som han får orgasme hele tiden, kroppen er liksom i opprør på en måte. Da orgasmen hans kommer, er det som en vanvittig eksplosjon som varer mye lenger enn vanlig og medfører ofte at han får flere sånne orgasmer etter hverandre.

Hvis du har introdusert dette for dama er det bare å slippe henne til og tror det vil bli veldig bra opplevelse. Typen trenger lang tid og lar han få den tiden han trenger og han nyter det intenst mye. Han sier det blir bedre og mer intenst, når jeg gjør det på han. Som han sier, han kan slappe av og konsentrere seg om nytelsen. Han syns orgasmen blir hardere og får orgasme lettere. Orgasmen med analsex er helt annerledes enn ved vanlig sex. Hele kroppen inkluderes på en måte under orgasmen.

• Liker 1
Skrevet
Warrior skrev (9 timer siden):

Det er normalt å få sterk orgasme av det. 

Nei det er ikke en myte. 

At noen skriker mer enn andre har ingenting med legning å gjøre. 

TS. Absolutt ikke. Min er ikke lydløs uten analsex. Det blir bare så intenst som han sier så klarer ikke å kontrollere lydene, som han sier, helt umulig å være stille.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

For noe tull. 

Anonymkode: 620fe...c3e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er kun menn ja.

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

TS. Åh har ikke vist at orgasme analt kalles prostata orgasme, måtte Google det.

Typen og jeg har ikke noe problem å ha analsex på han når vi har sex. Vi har ingen sånn greie med homofile tanker, vet bare det er veldig godt for han. Klart det krever litt forberedelser og det tar lang tid på han hver gang, derfor har vi dette mer som kryddersex. Som jeg skrev, det tar lang tid med han, men gjør det mer enn gjerne. Det pirrer også meg utrolig mye å oppleve det som skjer med han. Det tar lang tid før orgasmen kommer, men det er som han får orgasme hele tiden, kroppen er liksom i opprør på en måte. Da orgasmen hans kommer, er det som en vanvittig eksplosjon som varer mye lenger enn vanlig og medfører ofte at han får flere sånne orgasmer etter hverandre.

Hvis du har introdusert dette for dama er det bare å slippe henne til og tror det vil bli veldig bra opplevelse. Typen trenger lang tid og lar han få den tiden han trenger og han nyter det intenst mye. Han sier det blir bedre og mer intenst, når jeg gjør det på han. Som han sier, han kan slappe av og konsentrere seg om nytelsen. Han syns orgasmen blir hardere og får orgasme lettere. Orgasmen med analsex er helt annerledes enn ved vanlig sex. Hele kroppen inkluderes på en måte under orgasmen.

Som du beskriver det, høres det velkjent ut, ja. Jeg har opplevd det som en orgasmeliknende tilstand som bare varer og varer men som jeg ikke vet om er toppen eller om det vil toppe seg enda mer. Uforutsigbart for min del hvor fantastisk det blir, men knytter alltid forventninger til det etter gode erfaringer. 

Håper det kan bli noe fint ut av det sammen med min kjære også, hadde vært spennende.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvor uvitende og fordomsfull er det mulig å bli???

Anonymkode: 70050...f7d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er kun menn ja.

Kvinner har ikke prostata- ergo kan de ikke få prostataorgasme. Men kvinner kan få orgasme av analsex. Har fått det selv. Det handler vel om at kvinners orgasme er litt mer sammensatt enn mannens. Klitoris er et ganske stort organ som brer seg ut i vulva. Analstimuli kan treffe klitoris og andre punkt i kvinnens underliv, feks A-punktet. 

Anonymkode: 70050...f7d

Skrevet
Blåjojo skrev (På 19.2.2022 den 11.36):

Han får mest sannsynlig en prostataorgasme. De føles i følge min mann helt annerledes enn en "vanlig" orgasme. 

Og det har din mann helt rett i. Jeg har dessverre kun fått oppleve denne hemningsløse og ultimate orgasmen EN gang.. Og har bare EN ting å si til dere jenter.. : Om dere er opptatt av «orgasme vel væren» til typens deres.. PRØV å friste han til å oppleve dette.. uansett hvor mye han kjemper i mot! Han kommer ALDRI til å angre.. 👍
Og til dere menn, : Har dere en kvinne som tilbyr dere en prostata orgasme.. så grip inderlig den muligheten til å oppleve noe hinsidig digg! 😛😋  Men husk nå inderlig å gi henne en lignende orgasme tilbake som takk etterpå! 😉 

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...