Gå til innhold

Mobbing i kvinneguiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd når kvinneguiden tillater mobbing. 

Anonymkode: 90d59...4d4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mobbing?

Anonymkode: 3ffff...44d

• Liker 1
Skrevet

nei

Anonymkode: 8dbf4...b9a

• Liker 1
Skrevet

Du må være litt mer konkret. 

Anonymkode: 27b3f...2cf

• Liker 4
Skrevet

Hva mener du er mobbing, hvor mobbes det og hvem. 

Å slenge ut en påstand grunnløst er også mobbing. 

Feks din komentar  sitat :synd når kvinneguiden tillater mobbing. 

Og som ender med et punktum, er en påstand som svetter den eller de du kommenterer slik på i dette tilfellet sverter du ubegrunnet kvinne guiden og kan få enkelte til å tenke negativt om kvinne guiden. En slik påstand krever en påstand og en begrunnelse. En påstand rent som du har gjort her går under ærekrenkelser, hersketeknikk og mobbing. Så godt gjort å ta opp mobbe tema, og samtidig gjøre det på en mobbet måte som heter svertekampanje

Anonymkode: 0a734...28d

• Liker 3
Skrevet

Hvem mobber hvem hvor? Du må neste komme med bevis for påstanden.

Anonymkode: 2c584...2df

Skrevet

Er en naturlig konsekvens av tilgangen til anonymitet. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hva mener du er mobbing, hvor mobbes det og hvem. 

Å slenge ut en påstand grunnløst er også mobbing. 

Feks din komentar  sitat :synd når kvinneguiden tillater mobbing. 

Og som ender med et punktum, er en påstand som svetter den eller de du kommenterer slik på i dette tilfellet sverter du ubegrunnet kvinne guiden og kan få enkelte til å tenke negativt om kvinne guiden. En slik påstand krever en påstand og en begrunnelse. En påstand rent som du har gjort her går under ærekrenkelser, hersketeknikk og mobbing. Så godt gjort å ta opp mobbe tema, og samtidig gjøre det på en mobbet måte som heter svertekampanje

Om påstanden går på person og forekommer gjentatye ganger så kan det være mobbing. Innlegget til TS er selvsagt ikke på noen måte mobbing.

Endret av PetterKanin
Skrevet

hvis det faktisk hadde eksistert mobbing, så kunne du rapportert dette til moderator / administrator. I tillegg til å faktisk komme med reelle eksempler her.

men folk som blir forbanna butthurt bare fordi folk er uenige med dem, går selvfølgelig aldri under "mobbing" da. 

Anonymkode: b1a57...f05

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

men folk som blir forbanna butthurt bare fordi folk er uenige med dem, går selvfølgelig aldri under "mobbing" da. 

Når jeg, for eksempel, ble forfulgt i alle tråder jeg debatterte i, hvor AB-er kastet ukvemsord og skjellsord etter meg, som ikke hadde noe med debatten å gjøre, så var jeg kanskje bare "forbanna butthurt"? Du er jo tilsynelatende eksperten og fasiten på dette, så la meg gjerne få høre det. Er det greit at jeg blir kalt incel, psykopat, osv, eller synes du det er over kanten?

Anonymkode: e5ccd...633

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når jeg, for eksempel, ble forfulgt i alle tråder jeg debatterte i, hvor AB-er kastet ukvemsord og skjellsord etter meg, som ikke hadde noe med debatten å gjøre, så var jeg kanskje bare "forbanna butthurt"? Du er jo tilsynelatende eksperten og fasiten på dette, så la meg gjerne få høre det. Er det greit at jeg blir kalt incel, psykopat, osv, eller synes du det er over kanten?

da kunne du selvfølgelig sagt fra om dette til de som styrer og steller med forumet her. 

i steden for å bare sutre og klage i denne tråden...   

• Liker 2
Skrevet

KG tillater ikke mobbing nei, men modereringen på dette forumet er svææææært ustabil. Noen ganger så kan man klage og klage og klage på direkte og stygge personangrep og karakteristikker, uten at noe gjøres, eller at det tar 4-6 uker før innleggene slettes.

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

da kunne du selvfølgelig sagt fra om dette til de som styrer og steller med forumet her. 

i steden for å bare sutre og klage i denne tråden...   

Jeg gjorde det, og innleggene ble slettet. 

Det innlegget du siterte var mitt første innlegg i denne tråden. Vennligst forklar og utdyp hvordan jeg bare sutrer og klager i denne tråden. Regner med det blir vanskelig for deg, men kanskje du våkner, og innser at jeg ikke er alle brukere i denne tråden?

Du sutrer jo og klager på meg og andre i tråden, ergo er ikke du det gram bedre selv, eller? Kan man være så bastant og generaliserende, eller gjelder det bare den andre veien?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg gjorde det, og innleggene ble slettet. 

Det innlegget du siterte var mitt første innlegg i denne tråden. Vennligst forklar og utdyp hvordan jeg bare sutrer og klager i denne tråden. Regner med det blir vanskelig for deg, men kanskje du våkner, og innser at jeg ikke er alle brukere i denne tråden?

Du sutrer jo og klager på meg og andre i tråden, ergo er ikke du det gram bedre selv, eller? Kan man være så bastant og generaliserende, eller gjelder det bare den andre veien?

Nok en utfordring med AB funksjonen. Det er fort gjort å blande AB koder (og ikke minst glemme å sjekke). Og når du formulerer deg sånn at det kan misforstås med at du er trådstarter så kan det lett bli litt uggen stemning.

Som innlegget ditt her. Hvor du fort fremstår som nettopp butthurt fordi du tar det personlig i stede for å overveie alternative forklaringer.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

HI var snodig, men dette innlegget tar definitivt kaka. Svertekampanje og æreskrenkelser du liksom :fnise:

Anonymkode: 5d23b...3c1

• Liker 1
Skrevet

Rampelys er et godt eksempel på mobbing som er tillatt. 

Anonymkode: 416ad...515

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rampelys er et godt eksempel på mobbing som er tillatt. 

Eksempler?

Skrevet
7 minutter siden, nomore82 said:

Eksempler?

Følger man flere av trådene der inne så ser man det veldig fort. Folk gjenger seg opp mot influencere. Daglig blir detaljer om deres utseende og liv ledd av og rakket ned på.

De kaller det "saklig kritikk av bedriften", men man skal ikke lese mye der før man ser hva det faktisk går i. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...