AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #1 Skrevet 19. februar 2022 Hei! Jeg har lyst til å bytte ut mye av interiøret i stua (ikke møbler), men jeg sliter litt med å handle ting her og der. Jeg kræsjer på farger og hva som egentlig burde gå sammen. Jeg liker egentlig Ikea sin nettside der de har bilder av stua, også kan man bare klikke rett på tingene, så blir de lagt i handlekurven. Da kjøper jeg jo bare det en interiørekspert allerede har satt sammen som passer. Problemet? Jeg vil ikke ha Ikea-interiør eller dekorasjon. Møbler og diverse er en ting, men ikke lysbeholdere, lamper og annet stash. Noen som kan hjelpe meg med dette luksusproblemet? Finnes det lignende sider? Ikea er bare fint det for de som vil protestere, men jeg vil ha noe ikke alle har. Jeg er stor av Riviera Maison Anonymkode: 10d13...31e
Nokia Skrevet 19. februar 2022 #2 Skrevet 19. februar 2022 Her er det bare til å grabbe tak i en venn/venninne du vet har god stil og noenlunde lik smak som deg. Hun /han hadde nok ELSKET å få være med deg på shopping og få ta ut interiør! Evt gi et budsjett og be han/hun om å "do the most of it". Jeg vet jeg hadde digget en sånn jobb! 😉 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #3 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er stor av Riviera Maison Du får kjøpe derfra da? Anonymkode: bb238...014 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #4 Skrevet 19. februar 2022 Om du liker Riveria Maison, har bl.a Sofies villa en del av dette, og diverse som ligner. Jeg hadde mye fra RM tidligere, men gått bort fra den stilen og plassert det i kjelleren. Med å finne interiør handler jo også mye om økonomi, hva ønsker du å bruke, vil du gå til f.eks Kremmerhuset eller har du et budsjett som gjør det at du kan hande litt dyrere? Anonymkode: 970bb...b25
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #5 Skrevet 19. februar 2022 Det er jo ekstremt mange som har stilen riviera maison, så det burde ikke være så vanskelig å finne. Nille og kremmerhuset har magasiner hvor man kan finne inspirasjon. Anonymkode: aa60c...b3d
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #6 Skrevet 19. februar 2022 Jeg tror at hvis du kontakter en (av de mindre) nettbutikkene og ber om at de plukker ut noen ting til deg som passer sammen, så hjelper de deg med det Du kan også dra til en fysisk butikk og be om hjelp, eller se hvordan de har stylet produktene der. Ellers støtter jeg forslaget om å spørre en venninne, jeg hadde i alle fall blitt veldig glad for en slik forespørsel fra en av mine venner! Jeg vil også fraråde deg litt fra å kjøpe veldig mange ting fra samme sted eller til samme tid. Det kan lett bli litt motepreget og upersonlig. Kjøp noe nå, vent en liten stund og se hva du føler mangler om noen uker/måneder. Anonymkode: 90463...30e 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #7 Skrevet 19. februar 2022 https://kremmerhuset.no/inspirasjon/sesongens-trender-var-2022 Anonymkode: 297ab...95a
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #8 Skrevet 19. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo ekstremt mange som har stilen riviera maison, så det burde ikke være så vanskelig å finne. Nille og kremmerhuset har magasiner hvor man kan finne inspirasjon. Anonymkode: aa60c...b3d Den stilen er det ikke mye igjen av , veldig utdatert. Anonymkode: 297ab...95a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå