AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #1 Skrevet 18. februar 2022 Jeg vet at det er normalt og sikkert forventet, men det gjør vondt likevel. Pappaen i permisjon og jeg på jobb, ser jo ungen bare noen timer hver ettermiddag før hun må legge seg. Bare sånn passe glad for å se meg når jeg kommer hjem om dagene, hun vil helst bæres av pappa hele tiden uansett. Han føler seg jo helt kvalt. Hun våknet på kvelden og trengte trøst for å sovne igjen. Han gikk inn, det tok litt tid så han bad meg ordne kveldsflasken og så etterpå skulle jeg gi den til henne mens han gikk og gjorde noe annet. Og da klikket det helt for henne. Skriking og hyling, skulle ikke ha flaska si engang. Helt krakilsk, hørtes ut som om hun hadde vondt et sted. Jeg prøvde en stund å roe henne, men måtte bare bytte med faren og da bare... rolig med én gang! Våken, men fjaser og koser med faren. Håpløst, klarer ikke roe mitt eget barn Anonymkode: a51c7...784
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #2 Skrevet 18. februar 2022 Skjønner at det er vondt for deg, men prøv å trøst deg med at akkurat nå er det pappa som gjelder. Dette endrer seg nok med tiden, særlig når dere begge jobber og barnet starter i barnehage. Nå er hun vant til at far er der mest for henne, det er han hun kanskje kjenner best og føler seg tryggest på akkurat nå. Men snakk gjerne med helsesykepleier om følelsene og tankene dine rundt dette❤️ Det kan gjøre godt å få snakket skikkelig ut om det med noen som har masse erfaringer med akkurat dette temaet😊 Anonymkode: 8c1e2...4cd
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #3 Skrevet 18. februar 2022 Dette går i faser, blir bedre. Anonymkode: 9a199...320 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #4 Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner at det er vondt for deg, men prøv å trøst deg med at akkurat nå er det pappa som gjelder. Dette endrer seg nok med tiden, særlig når dere begge jobber og barnet starter i barnehage. Nå er hun vant til at far er der mest for henne, det er han hun kanskje kjenner best og føler seg tryggest på akkurat nå. Men snakk gjerne med helsesykepleier om følelsene og tankene dine rundt dette❤️ Det kan gjøre godt å få snakket skikkelig ut om det med noen som har masse erfaringer med akkurat dette temaet😊 Anonymkode: 8c1e2...4cd Ja, virkelig pappadalt altså... Har ingen kjemi med helsesykepleieren så får nok ikke så mye ut av det dessverre. Anonymkode: a51c7...784
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #5 Skrevet 18. februar 2022 Akkurat nå er det Pappa, neste måned er det Mamma osv , dette går i faser, neste gang er det din tur. Anonymkode: 4f04f...fd2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2022 #6 Skrevet 19. februar 2022 Du har vært den viktigste personen frem til byttet, tenk heller tanker om at du unner far å være favoritt, og at de får et sterkt bånd. Slapp av og nyt litt egentid om kvelden ved legging. Dette er en fase. Og det var likt her også. Så ble plutselig jeg favoritt igjen da det var tilvenning i barnehagen. Og nå som barnet er tre år, så er vi begge favoritter til forskjellige formål. Pappa er best til å leke og herje, mens jeg er til kos og trøst ❤️ Anonymkode: 5b434...07a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå